حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید برند HMD به نام Skyline به زودی عرضه خواهد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

برند HMD در حال عرضه گوشی‌های اندرویدی تحت نام خودش است. آن‌ها پیش‌تر روی برند Nokia متمرکزتر بودند و حالا می‌خواهند شانس خود را با برند خودشان محک بزنند. به تازگی گزارشی داریم که می‌گوید گوشی جدید برند HMD به نام Skyline به زودی عرضه خواهد شد. بخشی از مشخصات و قیمت احتمالی آن هم عنوان شده است.

گوشی HMD Skyline به زودی عرضه می‌شود

بر اساس گزارش جدیدی از فنلاند، گوشی هوشمند بعدی HMD با نام تجاری Skyline عرضه خواهد شد. گفته شده که Skyline حوالی اوایل تابستان رونمایی می‌شود، چرا که باید ۲۰ تیر امسال برای فروش در دسترس باشد.

قیمت HMD Skyline بالاتر از چیزی است که اخیراً در سبد محصولات HMD و نوکیا وجود داشت. شایعه شده که این گوشی ۵۲۰ یورو قیمت خواهد داشت. این قیمت برای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اعلام می‌شود. این دستگاه با مدل عددی TA-1688 شناخته می‌شود و فعلا رنگ مشکی برای ان تایید شده است.

در حالی که این بار جزئیات بیشتری در مورد آن عرضه نشده است، به احتمال زیاد این دستگاهی است که قبلاً با اسم رمز تامکت شناخته می شد. اگر اینطور باشد، پس Skyline باید صفحه نمایش لمسی OLED با رزلوشن +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد. همچنین قدرت پردازشی آن را تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 تامین خواهد کرد.

تراشه Snapdragon 7s Gen 2

تراشه Snapdragon 7s Gen 2

در قسمت پشتی سه دوربین شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل به احتمال زیاد فوق عریض و 2 مگاپیکسل ماکرو یا سنسور عمق قرار خواهد داشت. برای دوربین سلفی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

انتظار داریم این گوشی دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی باشد. این دستگاه دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب خواهد بود. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای استریو نیز دارد. در بخش نرم افزاری شما اندروید ۱۴ پیش‌فرض را خواهید داشت اما تعهد آپدیت آن هنوز مشخص نیست.

اچ‌ام‌دی یک گوشی ارزان‌تر نیز در چنته دارد!

یک دستگاه دیگر نیز از HMD به زودی معرفی خواهد شد که اسم رمز Nighthawk را دارد و این دستگاه باید کمتر از 300 یورو قیمت داشته باشد. شایعه شده که این دستگاه صفحه نمایش OLED با رزلوشن +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز دارد اما تراشه آن به Snapdragon 4 Gen 2 کوالکام تنزل پیدا خواهد کرد. این تراشه همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

گوشی ارزان‌تر همچنان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دارد، اما فقط یک دوربین اضافی در کنار آن حاضر خواهد بود. ظاهراً همان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Skyline نیز اینجا استفاده می‌شود. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، جک هدفون و بلندگوی استریو خواهد بود. همچنین اندروید ۱۴ پیش‌فرض دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های جدید HMD هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)