حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قوی‌ترین گوشی های پرچمدار خرداد ۱۴۰۳: شکست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از مدیاتک

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک

لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار در بنچمارک AnTuTu می ۲۰۲۴ منتشر شده است. در دو لیست گذشته، شاهد قرارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در صدر جدول بودیم. در حال حاضر اما تلفن هوشمندی مجهز به مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس در جایگاه اول قرار دارد. در جایگاه دوم نیز، مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ دیده می‌شود.

عملکرد درخشان مدیاتک دیمنسیتی +۹۳۰۰ در لیست گوشی های پرچمدار بنچمارک AnTuTu

چندی پیش، شاهد رونمایی تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus بودیم. این چیپست در آخرین لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار بنچمارک AnTuTu، موفق به شکست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ شد. در جایگاه اول، شاهد قرارگیری Vivo X100s هستیم که با کمک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک موفق به کسب امتیاز ۲,۱۰۵,۶۲۱ شده است.

لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی بنچمارک AnTuTu

در حالی که دستگاه های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در لیست های مارس و آوریل AnTuTu عملکرد خوبی داشتند، اما دوباره شاهد شکست نماینده کوالکام از مدیاتک هستیم. در جایگاه دوم نیز اوپو Find X7 دیده می‌شود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند به‌طور میانگین موفق به ثبت امتیاز ۲,۰۹۴,۵۹۸ در بنچمارک AnTuTu شده است.

به سراغ سومین گوشی موجود در این لیست می‌رویم. این اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار بنچمارک AnTuTu است. نوبیا RedMagic 9 Pro Plus با کسب امتیاز ۲,۰۸۰,۹۸۶ در جایگاه سوم دیده می‌شود. نکته جالب آن است که در لیست ماه مارس و آوریل شاهد قرارگیری ایسوس ROG Phone 8 Pro در صدر جدول بودیم. اما این دستگاه دیگر موفق به کسب این جایگاه نشده است.

البته عدم وجود ایسوس ROG Phone 8 Pro در لیست بنچمارک AnTuTu، چندان موضوع غیرعادی نیست. زیرا در این لیست، تنها گوشی های هوشمندی دیده می‌شوند که حداقل ۱,۰۰۰ تست موفق را در طول یک ماه، پشت سر گذاشته باشند. این بدان معناست که ROG Phone 8 Pro در ماه می از معیار های AnTuTu برخوردار نبوده است. شایان ذکر است که این دستگاه در ماه گذشته میلادی موفق به کسب امتیاز ۲,۱۲۰,۲۱۰ شده بود که بالاتر از امتیاز Dimensity 9300+ در لیست فعلی است.

مطابق با گزارش Notebookcheck، در نهایت توجه داشته باشید که امتیازات بنچمارک AnTuTu، تنها عاملی نیست که عملکرد واقعی یک گوشی پرچمدار را نشان می‌دهد. پیش از خرید یک تلفن هوشمند پرچمدار باید عملکرد آن در دنیای واقعی، عمر باتری، دوربین ها و موارد دیگر در نظر گرفته شود.

عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در آخرین لیست AnTuTu از دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک بهتر است

نظر شما چیست؟ آیا مدیاتک با پیشرفت های خود در چند سال اخیر، توانسته به اندازه کافی کوالکام را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی