حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو F6 شیائومی مشخص شد: کمتر از نسل قبل

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

هفته گذشته بود که با هم در ترنجی خواندیم پوکو F6 و پوکو F6 Pro با تراشه های قدرتمند اسنپدراگون معرفی شدند. این دو دستگاه ۲ تراشه از سری ۸ کوالکام دارند که شاید اسم آن‌ها رابطه عکس با میزان قدرتشان داشته باشد. با این حال شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارد. چند روز پیش عمر باتری پوکو F6 Pro شیائومی مشخص شد و حالا نوبت به مدل پایه است. باید بگویم که عمر باتری پوکو F6 شیائومی کمتر از نسل قبلی خود خواهد بود.

عمر باتری پوکو F6

گوشی پرچمدارکش Poco F6 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پنل OLED تا حدودی بزرگ 6.67 اینچی و تراشه کاملاً جدید کوالکام به نام Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده است.

همه اینها البته در کنار نرم افزار، نقش زیادی در عمر باتری گوشی دارند با این حال باید گفت که پوکو F6 چه در مقایسه با رقبا و چه نسل قبل خود از رقابت عقب است.

عمر باتری پوکو F6

عمر باتری پوکو F6

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، امتیاز کل ۱۰ ساعت و ۳۶ دقیقه برای باتری پوکو اف ۶ نسبت به پوکو F6 Pro شاید چند دقیقه‌ای بهتر باشد (که اصلا اهمیت خاصی ندارد) اما نسبت به نسل قبلی خود یعنی پوکو F5 حدود یک ساعت و نیم عقب‌تر می‌ایستد.

هر چند به دلیل تراشه بهتر نمی‌توان این محصول را با گلکسی A55 رقیب مستقیم دانست اما اگر فقط عملکرد باتری را بسنجیم، نماینده سامسونگ حدود ۳ ساعت بهتر عمل می‌کند.

سرعت شارژ پوکو F6 چقدر است؟

در بخش سرعت شارژ باید گفت که Poco F6 ارتقا داشته و با شارژر ۹۰ واتی شیائومی ارائه می‌شود، شارژری که به رایگان درون جعبه قرار دارد.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، تنها ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارید تا باتری پوکو اف ۶ را از ۰ به بالای ۵۵ درصد برسانید. همچنین شارژ کامل تنها ۳۷ دقیقه زمان نیاز دارد.

طبیعتا اینجا پوکو اف ۶ در مقابل رقبای خود بسیار بهتر ظاهر می‌شود که قابل تحسین است.

نظر شما درباره Poco F6 و عملکرد باتری آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)