حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر پوکو F6 شیائومی ارتقا عالی خواهد داشت

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات، شیائومی

سری F برند پوکو شامل پرچمدارهای اقتصادی می‌شود. البته می‌توان به آن‌ها پرچمدارکش یا قاتل پرچمدار هم گفت. سال ۲۰۲۴ برای ما سری F6 را به ارمغان خواهد آورد. درباره این محصولات به تازگی گزارشی داریم که می‌گوید شارژر پوکو F6 شیائومی ارتقا عالی خواهد داشت.

شارژر پوکو F6 شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند Redmi Note 13 Turbo است که در سطح جهانی با نام Poco F6 به فروش خواهد رسید. این گوشی دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود و ما انتظار داریم که با چیپست Snapdragon 8s Gen 3 عرضه شود.

امروز، برخی از مشخصات دیگر از پوکو F6 به بیرون درز کرده و ما بیشتر تحت تاثیر توان شارژر قرار گرفتیم. خبر خوب این‌که این بخش به عدد 90 وات خواهد رسید. این یک جهش نسبت به نسل قبلی این گوشی بوده و چیزی غیرمعمول در خانواده گوشی‌های Redmi Notes و Poco است.

احتمالا صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن 1220p خواهد بود و طبق گفته منبع، شیائومی تولید پنل را از ۲ ارائه دهنده مختلف خریداری کرده است. گفته می شود دوربین اصلی در پشت دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 است، در حالی که دوربین سلفی طبق گزارشات دارای سنسور 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. توان 90 وات برای یک گوشی میان‌رده شیائومی بی‌سابقه نیست و تعداد انگشت شماری از تلفن‌های Pro Plus از خانواده Note و همچنین Poco F4 GT از آن یا بالاتر از آن و تا ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

توان شارژر در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟ این توان شارژر برای پوکو اف ۶ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)