حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A23 مدل 4G رسما عرضه شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۴، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A23 دو مدل مدل 4G و 5G داشت. این دستگاه با اندروید ۱۲ عرضه پیش‌فرض عرضه شده بود. چندی پیش این دو گوشی آپدیت اندروید ۱۴ را با One UI 6.0 دریافت کردند و حالا آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A23 مدل 4G رسما عرضه شده است.

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A23

تلاش‌های بی‌وقفه عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ همچنان ادامه دارد. این برند کره‌ای آپدیت One UI 6.1 را برای دستگاه‌های بیشتر و بیشتری به ارمغان می‌آورد و در جریان تکمیل این فرآیند نوبت به گوشی‌های با قیمت پایین‌تر و پایین‌تر می‌رسد. امروز، انتشار این به‌روزرسانی برای گلکسی A23 مدل 4G آغاز شده است؛ یک گوشی میان‌رده که دو سال پیش عرضه شده بود.

از آنجایی که این گوشی یک نمونه اقتصادی بوده نمی‌توان انتظار داشت که قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI موجود در پرچمدارهای این شرکت را دریافت نماید.

با این حال، باید تعداد زیادی رفع اشکال و بهبود عملکرد همراه این آپدیت عرضه شده باشد. این به‌روزرسانی در حال حاضر تنها در کره‌جنوبی یعنی خانه سامسونگ در دسترس است، اما مطمئناً به زودی در سایر مناطق نیز منتشر خواهد شد.

حجم آپدیت One UI 6.1 سامسونگ برای گلکسی A23 برابر 2 گیگابایت خواهد بود و پس از نصب، مدل بازار کره‌جنوبی A23 نسخه نرم افزاری A235NKSU5EXE3 را اجرا می کند. به هر حال، بسته به مکان، شماره ساخت در سراسر جهان متفاوت است.

همچنین توجه داشته باشید که تا کنون این به روز رسانی تنها برای نسخه 4G A23 منتشر شده و آپدیت مدل 5G احتمالا به زودی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت One UI 6.1 چیست؟ اگر گلکسی A23 دارید لطفا به ما بگویید که آیا این آپدیت را دریافت کرده‌اید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)