حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی پد پرو 5G با تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ رونمایی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی

شیائومی سرانجام از نسخه 5G ردمی پد پرو در کشور چین رونمایی کرد. همان‌طور که از نام این تبلت مشخص است، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. مشخصات این دستگاه مشابه نسخه Wi-Fi است که در ماه گذشته میلادی، معرفی شده بود. در ادامه نگاهی به قیمت و ویژگی های Redmi Pad Pro 5G می‌اندازیم.

مدل 5G ردمی پد پرو با قیمت معادل ۲۷۵ دلار معرفی شد

مدل 5G ردمی پد پرو با قیمت بالاتری نسبت به مدل Wi-Fi عرضه می‌شود. این دستگاه حدود ۵۰۰ یوآن (۶۸ دلار) گران‌تر از مدل Wi-Fi است. انتظار می‌رود که این تبلت 5G به‌زودی راهی بازار جهانی شود؛ زیرا اخیراً یک تیزر توسط لی جون، مدیر عامل شیائومی، به اشتراک گذاشته شده است. همچنین این دستگاه موفق به دریافت استاندارد هند شده و در میان داده‌های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

قیمت Redmi Pad Pro 5G

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Redmi Pad Pro 5G با قیمت ۱,۹۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۲۷۵ دلار) قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این دستگاه نیز با قیمت ۲,۳۹۹ یوآن (تقریباً معادل ۳۳۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد.

مشخصات تبلت Redmi Pad Pro 5G

نسخه 5G ردمی پد پرو از یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با رزولوشن 2.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر دارای نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ بوده، توسط شیشه Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون 7s نسل ۲ کوالکام وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi Pad Pro 5G را بر عهده دارد. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 710 بهره می‌برد. این دستگاه دارای حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 و رم های LPDDR4X بوده و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

نسخه 5G ردمی پد پرو

Redmi Pad Pro 5G

مطابق با گزارش منبع، دوربین اصلی موجود در قاب پشتی Redmi Pad Pro 5G وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی این تبلت نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. ردمی پد پرو 5G دارای ابعاد ۲۸۰ در ۱۸۱.۸۵ در ۷.۵۲ میلی‌متر بوده و وزن ۵۶۶ گرمی دارد.

از دیگر ویژگی های Redmi Pad Pro 5G می‌توان به چهار اسپیکر با صدای Dolby Atmos، برخورداری از گواهینامه TUV Rheinland برای محافظت از چشم، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه 5G، قلم و کیبورد اشاره کرد.

تبلت ردمی پد پرو برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی