حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا ریزر ۵۰ با تراشه مدیاتک Dimensity 7300X در بنچمارک Geekench مشاهده شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، موتورولا

انتظار می‌رود که موتورولا به‌زودی از گوشی های هوشمند تاشو نسل بعدی خود، برای عرضه در بازار های چین و جهانی رونمایی کند. هم‌اکنون، موتورولا ریزر ۵۰ با تراشه معرفی‌نشده مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ ایکس در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده است.

موتورولا ریزر ۵۰ با ۶ گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

داده های بنچمارک Geekench، نام این گوشی تاشو نسل آینده موتورولا را تأیید می‌کنند. Moto Razr 50 در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۰۳۳ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۷۵۱ را ثبت کرده است. این تلفن هوشمند تاشو به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به‌دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم این دستگاه در گیک‌بنچ حاضر شده است.

داده های بنچمارک Geekench

لیست Geekbench تأیید می‌کند که موتورولا ریزر ۵۰ دارای یک تراشه ۸ هسته‌ای با کد aito با فرکانس پایه ۲.۰ گیگاهرتز است. تراشه این دستگاه به پردازنده گرافیکی Mali G615 MC2 مجهز خواهد شد. می‌دانیم که این تلفن هوشمند تاشو از چیپستی با برند مدیاتک برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود موتورولا ریزر ۵۰ از تراشه مدیاتک Dimensity 7300X بهره‌مند باشد.

این چیپست آینده مدیاتک دارای CPU هشت هسته‌ای با ۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی و ۴ هسته با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز خواهد بود. چندی پیش، شاهد دریافت تاییدیه TENAA توسط موتورولا Razr 50 بودیم. این گواهینامه نیز نشان می‌دهد که گوشی تاشو مذکور از تراشه مدیاتک برخوردار خواهد بود.

طبق داده های منتشر شده از سوی TENAA، موتورولا ریزر ۵۰ دارای یک صفحه نمایش بیرونی ۳.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶ پیکسل است. این گوشی، به نمایشگر تاشو ۶.۹ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که دو لنز دوربین در قاب پشتی Moto Razr 50 قرار گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دوم، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

طراحی و مشخصات سری موتورولا ریزر ۵۰ فاش شد

مطابق با گزارش Mysmartprice، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. باتری این دستگاه ظرفیت ۳,۹۵۰ میلی‌آمپری داشته و گواهی 3C نشان می‌دهد که این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره Motorola Razr 50 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی