حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ One UI 6 Watch مبتنی‌بر Wear OS 5 رسماً معرفی شد: Galaxy AI در گلکسی واچ

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ امروز نسخه جدید رابط کاربری مخصوص ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ خود، One UI 6 Watch، را رسماً معرفی کرد. این نسخه مبتنی‌بر Wear OS 5 بوده و علاوه‌بر ویژگی‌هایی که گوگل در رویداد اخیر خود نشان داد، قابلیت‌های بیشتری ازجمله Energy Score و موارد سلامتی مبتنی‌بر Galaxy AI را نیز به‌همراه دارد.

سامسونگ One UI 6 Watch

سامسونگ با ارائه آپدیت One UI 6 Watch هوش مصنوعی گلکسی را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه می‌کند. با کمک فعالیت‌ها و داده‌های سلامتی در Samsung Health، این شرکت موارد بهداشت شخصی و تشویق انگیزشی را به کاربران گلکسی واچ ارائه می‌دهد.

Energy Score، یک ویژگی جدید در Samsung Health، به شما کمک می‌کند شرایط روزانه خود را درک کنید. این ویژگی چندین جنبه از سلامتی و روال‌های شما را بررسی می‌کند، ازجمله میانگین زمان خواب، ثبات زمان خواب/بیداری، تغییرات ضربان قلب، فعالیت روز قبل، ثبات زمان خواب، زمان‌بندی خواب و ضربان قلب خواب، تا به شما در درک بی‌خطر بودن آن کمک کند.

سامسونگ One UI 6 Watch

سامسونگ One UI 6 Watch

براساس اهداف خاص و سوابق سلامتی شما، Galaxy AI نکات بهداشتی و شخصی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف روزانه و ماهانه ارائه می‌دهد.

سامسونگ ادعا می‌کند که الگوریتم‌های خواب را با کمک هوش مصنوعی بهبود بخشیده است تا اطلاعات و بینش عمیق بیشتری ارائه دهد. ویژگی Sleep Insights تجزیه‌وتحلیل دقیق‌تری از کیفیت خواب شما ارائه می‌دهد و از داده‌های اضافی ازجمله حرکت در طول خواب، تأخیر خواب، ضربان قلب و تعداد تنفس در طول خواب استفاده می‌کند. این به کاربران کمک می‌کند تا عادات خواب خود را بهتر درک کنند و به آن‌ها کمک کند راه‌هایی برای بهبود کیفیت خواب بیابند.

علاوه‌بر ضربان قلب شخصی‌شده، One UI 6 Watch اطلاعات ضربان قلب آستانه هوازی (AT) و آستانه بی‌هوازی (AnT) را نیز ارائه می‌دهد که می‌توان از آن برای بهبود راندمان دویدن در حین تجزیه‌وتحلیل عملکرد استفاده کرد.

دوچرخه‌سواران می‌توانند منتظر ویژگی آستانه عملکردی (FTP) باشند که می‌توان آن را در ده دقیقه محاسبه کرد. با ویژگی جدید Race نیز، دوچرخه‌سواران و دوندگان می‌توانند تمرین فعلی را با رکوردهای گذشته خود مقایسه کنند.

اگر ترکیبی از چندین تمرین را انجام می‌دهید، ویژگی Workout Routine می‌تواند بسیار برای شما مفید باشد. می‌توانید هر تعداد تمرین را یکی پس از دیگری ترکیب کنید و ساعت هوشمند به‌طور خودکار آن‌ها را ردیابی می‌کند.

Junho Park از بخش سامسونگ MX می‌گوید: «با گسترش قدرت Galaxy AI در سراسر اکوسیستم خود، ما به‌دنبال باز کردن همه امکانات جدید با تجربیات بهینه و متصل هستیم که شخصی‌سازی و هوشمندی بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. ارائه Galaxy AI در Galaxy Watch تنها آغاز این فرآیند است و ما مشتاق هستیم که به‌زودی ادغام‌های بیشتری را در مجموعه Galaxy خود به‌نمایش بگذاریم.»

سامسونگ اعلام کرده است که به‌روزرسانی One UI 6 Watch اواخر امسال برای تمامی ساعت‌های گلکسی دارای سیستم‌عامل Wear OS منتشر خواهد شد. این مدل‌ها عبارتند از:

 گلکسی واچ 4

 گلکسی واچ 4 کلاسیک

 گلکسی واچ 5

 گلکسی واچ 5 پرو

 گلکسی واچ 6

 گلکسی واچ 6 کلاسیک

دیدگاه شما پیرامون نسخه جدید One UI 6 Watch برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی