حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 5G ردمی پد پرو به‌زودی معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی

پس از رونمایی ردمی پد پرو، به‌نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی نسخه 5G این تبلت است. Redmi Pad Pro 5G در میان داده های TENAA و گواهینامه استاندارد هند (BIS) مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این تبلت در آینده‌ای نزدیک معرفی شود.

احتمالا ردمی پد پرو 5G تا اوایل مرداد رونمایی خواهد شد

نسخه چینی Redmi Pad Pro 5G با شماره مدل 24074RPD2C موفق به دریافت تأییدیه TENAA شده است. نسخه هندی این تبلت نیز با شماره مدل 24074RPD2I، گواهینامه استاندارد های هند (BIS) را دریافت کرده است. نوشته «۲۴۰۷» در شماره مدل های مذکور، نشان می‌دهد که احتمالا در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد)، شاهد رونمایی نسخه 5G ردمی پد پرو خواهیم بود.

ردمی پد پرو 5G در میان داده های TENAA

همان‌طور که از نام این تبلت آینده شیائومی مشخص است، از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. لی جون، یکی از بنیانگذاران شیائومی، اخیراً تأیید کرده که Redmi Pad Pro 5G با اسلات سیم‌کارت، در راه است. انتظار می‌رود که مشخصات این تبلت، مشابه نسخه استاندارد (فاقد درگاه سیم‌کارت) باشد.

ردمی پد پرو دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. تراشه Snapdragon 7s Gen 2 نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi Pad Pro را تامین می‌کند. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 710 برخوردار است.

همان‌طور که mysmartprice اشاره می‌کند، ردمی پد پرو از باتری بسیار پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم به‌دست کاربران می‌رسد. تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی Redmi Pad Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده، و برای دوربین سلفی این دستگاه نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این تبلت ردمی دارای ۴ اسپیکر بوده و از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

تبلت ردمی پد پرو برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

انتظار می‌رود که شیائومی تبلت های Redmi Pad Pro و Redmi Pad Pro 5G را در کشور هند عرضه کند. البته هنوز اطلاعاتی به‌طور رسمی از سوی این برند منتشر نشده است.

نظر شما درباره Redmi Pad Pro 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی