حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G85 به تراشه اسنپدراگون 6s نسل ۳ مجهز می‌شود + رندر های جدید

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

یک افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که موتورولا Moto G85 از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی POLED و تراشه معرفی نشده Snapdragon 6s Gen 3 کوالکام برخوردار خواهد بود. همچنین رندر های جدیدی منتشر شده که جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

موتورولا Moto G85 5G دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود

مشخصات جدید جانشین Moto G84 5G به‌بیرون درز کرده است. چند روز پیش نیز، شاهد انتشار اولین تصاویر این گوشی هوشمند بودیم. ادعا شده بود که این دستگاه، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ تامین خواهد کرد. هم‌اکنون اما گفته می‌شود که این تلفن هوشمند، به تراشه دیگری مجهز خواهد شد.

رندر موتورولا G85

یک افشاگر اطلاعات با نام MysteryLupin، شایعات قبلی درباره تجهیز موتورولا Moto G85 5G به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ را رد کرده و معتقد است که این دستگاه به اسنپدراگون 6s نسل ۳ مجهز خواهد بود. در Moto G84 5G شاهد به‌کارگیری اسنپدراگون ۶۹۵ بودیم. ادعا می‌شود که Snapdragon 6s Gen 3 دارای پردازنده گرافیکی Adreno 619 خواهد بود. این پردازنده گرافیکی در اسنپدراگون ۶۹۵ نیز به‌کارگرفته شده است. این چیپست آینده کوالکام دارای ۸ هسته با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز خواهد بود.

رندر Motorola G85

فاش شده است که Motorola G85 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به‌دست کاربران خواهد رسید. این گوشی از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

موتورولا Moto G85 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی POLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح 1080p است، و انتظار می‌رود که وزن ۱۷۳ گرمی داشته باشد. ادعا می‌شود که این گوشی هوشمند آینده موتورولا دارای سیستم دوربین ارتقا یافته نسبت به نسل قبل خواهد بود.

رندر Moto G85

همان‌طور که Notebookcheck گزارش می‌کند، انتظار داریم که Moto G85 5G مانند نسل قبل خود، دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (البته با دیافراگم بازتز f/1.79) باشد. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و احتمالا برای دوربین اولتراواید Moto G85 5G نیز، یک سنسور ۹ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. وضوح ۹ مگاپیکسل، عجیب به‌نظر می‌رسد. احتمالا این دستگاه از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و عدد «۹» اشتباه تایپی بوده است. می‌توان با این دوربین، عکس های ماکرو نیز ثبت کرد. در حال حاضر نمی‌دانیم که موتورولا G85 در چه زمانی و با دقیقا چه قیمتی معرفی خواهد شد. البته شایعاتی درباره قیمت این تلفن هوشمند، به‌بیرون درز کرده است.

قیمت موتورولا Moto G85 در بازار اروپا فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی