حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو، Legion Go Lite را برای رقابت با ایسوس معرفی خواهد کرد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | لنوو

طبق گزارش‌ها، لنوو در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از یک کنسول دستی جدید به نام Legion Go Lite است. اما مانند Asus ROG Ally X، جانشین مستقیم نسل قبل خود نخواهد بود. در عوض، انتظار می‌رود که با برخی اصلاحات و پیشرفت‌ها عرضه شود و اندازه‌ای کوچک‌تر از نمونه فعلی داشته باشد. با توجه به نام گذاری این محصول، حتی می‌تواند ارزان‌تر از Legion Go باشد و احتمالاً با مدل پایه Asus ROG Ally مجهز به پردازنده AMD Z1 رقابت کند.

لنوو Legion Go Lite به رقابت مستقیم با استیم دک و کنسول آینده ایسوس خواهد پرداخت

ایسوس تقریباً آماده است تا از جدیدترین کنسول بازی دستی خود در Computex 2024 رونمایی کند که ROG Ally X نام خواهد داشت. اگرچه این دستگاه بیشتر یک به‌روزرسانی محسوب می‌شود تا جانشین مستقیم، این شرکت تعداد زیادی بهبود سخت‌افزاری را در محصول خود به کار خواهد برد. این بهبود‌ها رم بیشتر، باتری بزرگ‌تر و سیستم خنک کننده بهتر می‌باشد.

اما به نظر می‌رسد که ایسوس تنها کسی نیست که در حال آماده‌سازی خود برای معرفی یک کنسول دستی جدید است. طبق منابعی که سایت Windows Central ذکر کرده است، Lenovo Legion Go Lite در به زودی معرفی خواهد شد. درست مانند ROG Ally X، این محصول نیز یک نسخه اصلاح شده از نسخه غیر Lite فعلی خواهد بود.

هنوز جزئیات دقیقی در مورد کنسول آینده لنوو وجود ندارد، اما گفته می شود که همان پردازنده AMD Ryzen Z1 مجود در دستگاه‌های فعلی را در خود جای داده است. با این حال، انتظار می‌رود که Legion Go Lite چند بهبود را نسبت به نوع غیر Lite ارائه کند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این اصلاحات ممکن است چه باشند وجود ندارد.

لنوو Legion Go Lite

محصول آینده لنوو، سبک‌تر و ارزان‌تر از نسخه فعلی خواهد بود

با توجه به نامگذاری “Lite“، می توانید انتظار داشته باشید که سبک تر و کوچکتر از Lenovo Legion Go باشد. لازم به ذکر است که نماینده فعلی لنوو، 200 گرم بیشتر از Asus ROG Ally وزن دارد. البته این وزن و اندازه بیشتر به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش بزرگتر و پایه است.

علاوه بر این، نامگذاری “لایت” به معنای برچسب قیمت مقرون به صرفه تر است. Legion Go کنونی از 700 دلار شروع می شود، که کمی بالاتر از Asus ROG Ally است. این همچنین می تواند به این معنی باشد که کنسول دستی Lenovo ممکن است از پردازنده Z1 Extreme استفاده نکند.

احتمالا به زودی جزئیات بیشتری در مورد Lenovo Legion Go Lite منتشر خواهد شد، و حتی ممکن است معرفی این محصول با Asus ROG Ally X مصادف شود.

نظر شما چیست؟ آیا به کنسول‌های دستی علاقه‌مندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی