حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تقاضا برای گوشی سونی Xperia 1 VI در بعضی بازارها تا ۵۰ درصد افزایش داشته

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی تغییرات زیادی را در Xperia 1 VI(اکسپریا ۱ مارک ۶) اعمال کرده است، که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تغییر نسبت ابعاد صفحه نمایش از 21:9 به نسبت متداول‌تر 19.5:9 می‌باشد. علاوه بر این در حالی که اندازه نمایشگر 6.5 اینچ باقی مانده است، رزولوشن آن کاهش یافته (از 1644 در 3840 به 1080 در 2340) و دارای نرخ نوسازی متغیر 1Hz-120Hz می‌باشد. روشنایی این پنل نیز 50٪ بیشتر شده، که در تجربه استفاده گوشی زیر نور آفتاب، تفاوت چشمگیری ایجاد می‌کند. قلب تپنده این گوشی،‌ پردازنده قدرتمند اسنپدارگون ۸ نسل ۳ می‌باشد و برنامه دوربین جدید سونی که به تازگی طراحی شده است، تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را به سادگی در دسترس‌تان قرار می‌دهد. Xperia 1 VI از زوم اپتیکال متغییر نیز بهره می‌برد و می‌تواند تا حداکثر ۷.۱ برابر بزرگنمایی اپتیکال بدون افت کیفیت ارائه دهد.

افزایش تقاضا برای Xperia 1 VI نتیجه اصلاحات مناسب و بجا در سخت‌افزار گوشی می‌باشد

در حال حاضر سونی سهمی 0.35 درصدی از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند دارد که برای برند شناخته شده و با سابقه‌ای مثل سونی بسیار ناامید کننده است. اما به تازگی خبر‌های خوبی منتشر شده است. سایت GSMArena، در گزارشی عنوان کرده است که پیش‌فروش Xperia 1 VI در کشور تایوان 50 درصد در مقایسه با پیش‌فروش مدل Xperia 1 V در مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

تقاضا سونی Xperia 1 VI

ممکن است برخی از هدیه‌های همراه پیش‌سفارش به افزایش تقاضا برای Xperia 1 VI کمک کرده باشند. کسانی که مدلی با 256 گیگابایت حافظه داخلی را پیش‌سفارش می‌کردند، ارتقاء رایگان به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت کردند! البته در حال حاضر دیگر چنین هدیه‌ای ارائه نمی‌شود و کسانی که مدل پایه دستگاه را پیش‌سفارش می‌کنند، دو ماه اشتراک رایگان سرویس صوتی KKBOX دریافت می‌کنند. اگر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی را از فروشگاه سونی خریداری کنید، اعتباری معادل ۳۱.۱۱ دلار برای خرید لوازم جانبی دریافت می‌کنید. برای سفارش مدل 512 گیگابایتی نیز ۶۲ دلار اعتبار دریافت خواهید کرد.

مدل 256 گیگابایتی Xperia 1 VI حدود 1250 دلار قیمت دارد در حالی که نسخه 512 گیگابایتی آن 1370 دلار قیمت گذاری شده است.   سونی امسال قصد ندارد Xperia 1 VI را در ایالات متحده عرضه کند و در حالی که این گوشی در 23 می رونمایی شد، عرضه آن از 31 می آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره پرچمدار جدید سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر