حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی اس 24 اولترا با تمرکز ویژه بر دوربین منتشر خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پس از عرضه Galaxy S24 Ultra، سامسونگ اولین آپدیت نرم‌افزاری مرتبط با دوربین این گوشی را با یک به‌روزرسانی کوچک منتشر کرد. بااین‌حال، هنوز همه مشکلات مربوط به دوربین گلکسی اس 24 اولترا برطرف نشده است و این شرکت در نظر دارد این مشکلات آن را با ارائه آپدیت One UI 6.1.1 در آینده نزدیک رفع کند.

آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی اس 24 اولترا

طبق گفته‌های افشاگر برجسته، Ice Universe، سامسونگ آزمایش به‌روزرسانی بزرگ بعدی خود برای Galaxy S24 Ultra را آغاز کرده است. این افشاگر ادعا می‌کند که این به‌روزرسانی شامل بسیاری از پیشرفت‌های مرتبط با دوربین است و بزرگترین آپدیت نرم‌افزاری است که تاکنون برای Galaxy S24 Ultra از زمان عرضه آن ارائه شده است. این به‌روزرسانی احتمالاً تا دو ماه آینده دیگر منتشر خواهد شد، همزمان با معرفی گلکسی Z Flip 6 و Z Fold 6 و انتشار One UI 6.1.1 برای این دستگاه‌ها.

کاربران گلکسی اس 24 اولترا از مشکلات دوربین مانند نویز زیاد در عکاسی از آسمان به‌خصوص در شرایط نوری ضعیف شکایت دارند. مشکلات دیگر دوربین این دستگاه نیز عبارتند از ایجاد banding در صحنه‌های با آسمان، نوردهی بیش از حد در قسمت‌های خاصی از کادر و جلوه‌ای شبیه به رنگ روغن در عکس‌هایی که با استفاده از سطوح زوم 10 برابر یا بالاتر گرفته شده‌اند.

آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی اس 24 اولترا

آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی اس 24 اولترا

برخی دیگر از مشکلات مرتبط با دوربین که در گلکسی اس 24 یافت می‌شوند عبارتند از حالت دانه‌ای با نویز زیاد در ویدیوهایی که در شرایط نوری کم گرفته شده‌اند. به‌روزرسانی نرم‌افزار آتی ممکن است این مشکل را برطرف کند یا نکند و همه چیز تنها زمانی روشن خواهد شد که سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد آن در چند هفته آینده منتشر کند.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار با شماره نسخه One UI x.1.1 معمولاً ابتدا در دستگاه‌های تاشو سال سامسونگ پیش از ارائه آن برای گوشی‌های قدیمی‌تر ظاهر می‌شوند. بنابراین حدس می‌زنیم که سری گلکسی اس 24 آپدیت One UI 6.1.1 را در اولین فرصت در ماه جولای دریافت کند.

نظر شما درباره به‌روزرسانی One UI 6.1.1 با تمرکز بر بهبود عملکرد دوربین Galaxy S24 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی