حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰۰ پرو با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

در کنار آنر ۲۰۰، شاهد رونمایی آنر ۲۰۰ پرو هم بودیم. این گوشی هوشمند، از تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر ۲۰۰ پرو از صفحه نمایش OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است

گوشی Honor 200 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح ۱۲۲۴ در ۲۷۰۰ پیکسل و چهار لبه خمیده است. این نمایشگر دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و فناوری محافظت از چشم است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Honor 200 Pro توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت و ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد. این گوشی دارای تاییدیه Rheinland TÜV بوده و اولین دستگاهی است که موفق به دریافت گواهینامه Rheinland TÜV Global Eye Care 3.0 آلمان شده است.

Honor 200 Pro

تراشه Snapdragon 8s Gen 3 به‌عنوان قلب تپنده Honor 200 Pro در نظر گرفته شده است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 735 بهره می‌برد. این تلفن هوشمند جدید آنر حداقل دارای ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه است. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به‌دست کاربران خواهد رسید.

دوربین های Honor 200 Pro

سه لنز دوربین در قاب پشتی آنر ۲۰۰ پرو دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی H9000، لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9 بهره‌مند است. برای این دوربین، لنز 7P در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین اصلی با فناوری ترکیب پیکسل ۴ در ۱، به پیکسل های بزرگ ۲.۴ میکرومتری دست پیدا می‌کند.

Honor 200 Pro

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو Honor 200 Pro به سنسور سفارشی سونی IMX856 با لرزشگیر اپتیکال و توانایی زوم ۲.۵ برابر مجهز شده است. این دوربین دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 بوده و زوم دیجیتال ۵۰ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین ماکرو/ اولتراواید میدان دید ۱۱۲ درجه‌ای داشته و قادر به فوکوس در فاصله بسیار کم (۲.۵ سانتی‌متر) است.

مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین سلفی Honor 200 Pro به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی SLR-level با گشودگی دیافراگم f/2.1 مجهز شده که با بهینه سازی الگوریتم نور بهبود یافته است. دوربین سلفی و اصلی این تلفن هوشمند آنر قادر به فیلمبرداری 4K هستند.

آنر ۲۰۰ پرو به باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است

آنر ۲۰۰ پرو به باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی، به‌همراه شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی از ویژگی شارژ هوشمند (با هوش مصنوعی) برخوردار بوده و می‌تواند با عادت‌ های شارژ کاربر سازگار شود تا طول عمر باتری به حداکثر برسد. Honor 200 Pro به اسپیکر های استریو با جلوه صوتی Histen 7.1 مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای موتور بازی GPU Turbo X است که با بهینه سازی عملکرد در بازی های معروف، گیم‌پلی روان‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Honor 200 Pro

آنر ۲۰۰ پرو از طیف گسترده‌ای از استاندارد های شبکه از جمله 5G، پشتیبانی می‌کند. همچنین شامل ویژگی های اتصال مدرن مانند بلوتوث ۵.۳، Wi-Fi دو بانده، NFC و سیستم های موقعیت‌یابی مانند GPS و GLONASS می‌شود. این دستگاه دارای ابعاد ۱۶۳.۳ در ۷۵.۲ در ۸.۲ میلی‌متر بوده و وزن ۱۹۹ گرمی دارد.

قیمت Honor 200 Pro

گوشی Honor 200 Pro در رنگ های آبی، صورتی مرجانی، سفید و مشکی به‌دست کاربران خواهد رسید. قیمت پیکربندی های مختلف این تلفن هوشمند، به شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۸۳ دلار 

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۵۲۶ دلار

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۵۵۲ دلار

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: معادل ۶۲۱ دلار 

آنر ۱۰۰ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رسما معرفی شد

پیش‌فروش Honor 200 Pro از امروز آغاز شده و فروش این تلفن هوشمند به‌طور رسمی از ۳۱ می(۱۱ خرداد ماه) شروع خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی