حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ طی یک بیانیه به قطع همکاری با iFixit واکنش نشان داد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پس از اینکه iFixit اعلام کرد قصد دارد با سامسونگ قطع همکاری کند، غول فناوری کره جنوبی، بیانیه‌ای رسمی را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته iFixit، سامسونگ به افزایش تعمیر پذیری محصولاتش اهمیتی نمی‌دهد. از 17 ژوئن، این پلتفرم دیگر توزیع کننده قطعات و ابزار شخص ثالث سامسونگ نخواهد بود و به این همکاری دو ساله پایان می‌دهد.

سامسونگ از شریک جدید خود در زمینه ارائه قطعات محصولاتش رونمایی کرد

سامسونگ در بیانیه‌ای به Android Authority تأیید کرد که به ارائه قطعات یدکی مخصولات خود از طریق وب‌سایتی به نام Samsungparts.com که توسط تامین کننده دیگری به نام Encompass پشتیبانی می‌شود، ادامه خواهد داد. بنا به دلایلی نامشخص، دسته تعمیر گوشی هوشمند در صفحه اصلی وبسایت سامسونگ وجود ندارد. اما با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ Self-Repair Service در سمت چپ می‌توانید آن را پیدا کنید.

در حالی که این سایت قطعات جایگزینی را برای برخی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ ارائه می‌کند. اما به نظر می‌رسد قطعات بسیاری از مدل‌های دیگر در حال حاضر در پلتفرم مذکور وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در ماه ژوئن، زمانی که همکاری با iFixit به طور رسمی پایان می‌یابد، قطعات بیشتری را به سایت اضافه کند.

سامسونگ درباره قطع همکاری خود با iFixit می‌گوید:

سامسونگ خود را متعهد به ارائه خدمات با کیفیت و قابل دسترسی به مشتریان خود می‌داند. ما سعی داریم با ارائه گزینه‌های متنوع و متناسب با نیازهای آن‌ها، از جمله خدمات حضوری، پستی و «تعمیر در محل» فرآیند تعمیر محصولاتمان را تسهیل کنیم. برای افرادی که مایل‌اند از برنامه تعمیر در خانه ما استفاده کنند، ما قطعات، ابزارها و اطلاعات دارای گواهی سامسونگ را برای محصولات واجد شرایط خود در یک وبسایت ارائه می دهیم: SamsungParts.com که توسط Encompass پشتیبانی می شود. ما به همکاری‌ای که با iFixit انجام داده‌ایم افتخار می‌کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم درباره جزئیاتی بیشتری درباره شراکت خود به اشتراک بگذاریم.

قطع همکاری سامسونگ با iFixit

دلایل پایان همکاری iFixit با سامسونگ

کایل وینز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران iFixit به The Verge گفت که یکی از بزرگ‌ترین دلایل این شرکت برای جدایی از سامسونگ قیمت قطعات است. iFixit همچنین ادعا می‌کند که نتوانسته است قطعات رسمی جدیدترین دستگاه‌های سامسونگ مانند Galaxy S23، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 را تهیه کند. البته این قطعات اکنون توسط سامسونگ از طریق Encompass در دسترس قرار گرفتند.

نظر شما درباره تصمیم iFixit برای قطع همکاری با سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر