حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی با نمایشگر OLED برای عرضه در سال 2026 برنامه‌ریزی شده است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

نشریه کره‌ای ZDNET به‌تازگی گزارش داده است که اپل پنل‌های نمایشگر OLED طراحی‌شده برای مدل‌های آیپد مینی آینده را از تأمین‌کنندگان خود درخواست کرده است.

آیپد مینی با نمایشگر OLED

ظاهراً Samsung Display ماه گذشته توسعه نمونه پنل‌های 8 اینچی OLED برای iPad Mini آینده را با برنامه‌ریزی برای آغاز تولید انبوه در کارخانه خود واقع در Cheonan در نیمه دوم سال 2025 آغاز کرده است. ظاهراً این حرکت در زنجیره تأمین خود سامسونگ در کره جنوبی نیز قابل مشاهده است. سامسونگ درحال‌حاضر پنل‌های OLED را برای آیپد پرو جدید تأمین می‌کند که دارای طراحی دو لایه هم برای بهبود روشنایی و هم بهره‌وری انرژی است. این گزارش می‌افزاید که اپل در سال 2026 پنل OLED را درکنار iPad Mini، به iPad Air نیز خواهد آورد.

آیپد مینی با نمایشگر OLED

آیپد مینی با نمایشگر OLED

برنامه‌های اپل برای استفاده از پنل‌های OLED در iPad Mini و iPad Air اکنون به‌طور گسترده‌تری شایعه شده است. شرکت تحقیقاتی Omdia معتقد است که آیپد ایر در سال 2026 دارای پنل OLED خواهد بود و آیپد مینی نیز در سال 2027 نیز به این پنل مجهز می‌شود، اما از طرف دیگر نشریه دیگر کره‌ای با نام ET News با گزارش ZDNET موافق است که هر دو مدل ایر و مینی به‌طور همزمان با پنل OLED در سال 2026 عرضه می‌شوند و تنها این احتمال وجود دارد که اپل استفاده از OLED در آیپد ایر 13 اینچی را تا سال 2027 به تعویق بیندازد. همچنین درحالی‌که iPad Air OLED دارای همان سایز 11 اینچی نمایشگر خواهد بود، اندازه نمایشگر iPad Mini ممکن است از 8.3 به 8.7 اینچ افزایش یابد.

برخلاف جدیدترین مدل‌های آیپد پرو اپل که دارای پنل‌های OLED با فناوری LTPO هستند، آیپد مینی‌ و آیپد ایر ممکن است دارای پنل‌های متداول‌تر LTPS باشند، به این معنی که ممکن است همچنان بدون پشتیبانی از ProMotion ارائه شوند.

نظر شما درباره احتمال معرفی iPad Mini با پنل OLED در سال 2026 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی