حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول دستی OneXPlayer X1 Mini با طراحی کاربردی رونمایی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | کنسول بازی

OneXPlayer جدیدترین کنسول دستی سه کاره خود را که X1 Mini نام دارد با طراحی جمع و جور “تبلت مانند” و چندین ویژگی مهم دیگر رونمایی کرد.

کنسول OneXPlayer’s X1 Mini 3-in-1 ظاهری جمع و جور دارد و دارای ویژگی های مشابهی است که به صورت دستی ارائه می شود.

به گزارش wccftech، امسال، سال خوبی برای OneXPlayer در زمینه کنسول‌های دستی بوده است، زیرا این شرکت در زمینه ادغام فناوری و معماری‌های جدید در دستگاه‌های قابل حمل خود بسیار موفق بوده است. به عنوان مثال، کنسول OneXPlayer Pro 2، که دارای APU های AMD Hawk Point است. با این حال، آخرین محصول این شرکت بازار کنسول‌های کامپکت را هدف قرار می دهد. X1 Mini با طراحی جدید “کوچکتر” در مقایسه با همتای خود، OneXPlayer X1 قرار است مشکلاتی که اندازه بزرگ این کنسول و وزن زیاد آن برای کاربران ایجاد می‌کرد را حل کند.

در زمینه سخت‌افزار، OneXPlayer X1 Mini دارای پردازنده Ryzen 7 8840U AMD می‌باشد که دارای 8 هسته Zen 4 با 16 رشته، 8 مگابایت حافظه کش L2 و 16 مگابایت حافظه کش L3 است. فرکانس پایه این تراشه 3.3 گیگاهرتز طراحی شده است و با توان مصرفی‌ای که می تواند بین 15 تا 30 وات پیکربندی شود کلاک پردازنده تیم قرمیز تا 5.1 گیگاهرتز نیز  می‌رسد. این تراشه همچنین دارای پردازنده گرافیکی Radeon 780M با 12 واحد محاسباتی و فرکانس 2.70 گیگاهرتز است. از این رو، انتظار می‌رود X1 Mini در زمینه اجرای بازی‌ها از عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.

OneXPlayer X1 Mini

این کنسول با اندازه نسبتا کوچک خود می‌تواند نظر طرفداران کنسول‌های قابل حمل را جلب کند

OneXPlayer X1 Mini دارای یک صفحه نمایش 8.8 اینچی کوچکتر در مقایسه با همتای استاندارد خود می‌باشد و از نرخ نوسازی 144 هرتزی بهره می‌برد. جالب اینجاست که X1 Mini از یک «SSD قابل تعویض» استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت درایوها را از طریق یک اسلات اختصاصی تعویض کنند، که بدون باز کردن دستگاه قابل دسترسی است. البته این شرکت جزئیاتی در مورد این ویژگی خاص به ما نشان نداده است.

OneXPlayer X1 Mini با درایور‌های صوتی تنظیم‌شده Harman-EFX و کنترلرهای جداشدنی برای تجربه بهتر بازی‌ها ارائه می‌شود. این دستگاه دارای یک باتری 65 وات ساعتی است که عمر باتری بسیار خوبی را نوید می‌دهد، با این حال شرکت اشاره‌ای به عمر باتری پیش‌بینی شده برای کنسولش نمی‌کند. برای اتصال، دستگاه مجهز به پورت USB 4.0 و یک درگاه اختصاصی OCulink است، این درگاه کمتر شناخته شده برای اتصال کارت گرافیک‌های کلاس دسکتاپ به X1 Mini استفاده خواهد شد.

OneXPlayer X1 Mini

ایده کلی این دستگاه که سعی دارد با استفاده از آن کارایی یک تبلت، لپتاپ، و کنسول دستی را یکجا با هم ارائه دهد بسیار جذاب به نظر می‌رسد و قطعا با استقبال جامعه مخاطب خود رو به رو خواهد شد. با این حال برای قضاوت دقیق‌تر باید منتظر عرضه محصول و منتشر شدن بررسی‌های آن بمانیم.

نظر شما چیست؟ آیا به کنسول‌های قابل حمل علاقه مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر