حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات Redmi 13 4G شیائومی فاش شد + قیمت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، رندر، شایعات

پس از عرضه موفقیت‌آمیز Redmi Note 13 4G و Note 13 Pro 4G در بازار جهانی، این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن هوشمند جدیدی است. هم‌اکنون اطلاعاتی درباره طراحی، مشخصات و قیمت Redmi 13 4G به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت Redmi 13 4G: شروع از ۱۹۹ یورو

نسخه 4G ردمی ۱۳ در دو پیکربندی عرضه خواهد شد. یک مدل با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹ یورو به‌دست کاربران خواهد رسید و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۲۹ یورو قابل تهیه خواهد بود.

Redmi 13 4G

Redmi 13 4G

به‌سراغ مشخصات Redmi 13 4G می‌رویم. انتظار می‌رود که این گوشی اقتصادی آینده شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی باشد. این دستگاه از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. باتری این تلفن هوشمند ظرفیت ۵,۰۳۰ میلی‌آمپری داشته و انتظار می‌رود که به‌وسیله شارژ سریع ۳۳ واتی شارژ شود.

نسخه 4G ردمی ۱۳ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است

دو لنز دوربین در قاب پشتی نسخه 4G ردمی ۱۳ دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و برای دوربین سلفی نیز، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyberOS به‌دست کاربران خواهد رسید. سنسور اثرانگشت Redmi 13 4G بر روی دکمه پاور قرار دارد.

نسخه 4G ردمی ۱۳

فریم بالایی و پایینی Redmi 13 4G

سیستم دوربین دوگانه Redmi 13 4G در سمت چپ بالای قاب پشتی قابل مشاهده است. یک فلاش LED حلقه‌ای نیز در قاب پشتی دیده می‌شود. بر روی لبه پایینی فریم می‌توان درگاه USB Type-C، خروجی اسپیکر و میکروفون اصلی را مشاهده کرد. اطراف صفحه نمایش Redmi 13 4G حاشیه های زیادی (مخصوصا در قسمت پایینی) وجود دارد.

دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم قرار گرفته‌اند و اسلات سیم‌کارت در سمت چپ فریم تعبیه شده است. در بالای فریم نیز شاهد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و میکروفون دوم هستیم. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند حداقل در دو رنگ مشکی و آبی به‌دست کاربران برسد.

سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی برای بازار جهانی رسما عرضه شد

نظر شما درباره طراحی Redmi 13 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی