حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنها دو مدل از سری شیائومی ۱۵ وارد بازار های جهانی می شوند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

یک گزارش جدید اکنون اطلاعات بیشتری را در مورد برنامه‌های شیائومی برای معرفی سری شیائومی ۱۵ فاش کرده است. ظاهراً این شرکت بار دیگر تنها دو مدل از این سه مدل را در سطح جهانی عرضه خواهد کرد و مدل سوم در انحصار بازار داخلی چین باقی خواهد ماند.

یک مدل از گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ در انحصار بازار چین خواهد ماند

به گزارش notebookcheck در حالی که هنوز شش ماه تا عرضه گوشی‌های سری شیائومی 15 فاصله داریم، اطلاعاتی درباره این سه محصول به تازگی فاش شده است و آخرین مورد ادعا می‌کند که شیائومی 15 اولترا با بزرگ‌ترین سنسور دوربینی که تاکنون در گوشی‌های هوشمند دیده شده است، معرفی خواهد شد.

با توجه به یک افشاگری جدید، به نظر می‌رسد شیائومی دوباره هر سه مدل را وارد بازار جهانی نخواهد کرد. پس از عرضه جهانی شیائومی 13، 13 پرو و 13 Ultra در سال گذشته، این شرکت تصمیم گرفت فقط Xiaomi 14 و 14 Ultra را این بار عرضه جهانی کند و 14 پرو را منحصر به چین نگه دارد. ظاهراً سری شیائومی 15 نیز به همین شکل خواهد بود.

سری شیائومی ۱۵

همانطور که توسط Android Headlines فاش شده است، Xiaomi 15 با سه شماره مدل لیست شده است: 24129PN74G، 24129PN74I و 24129PN74C. این سه شماره مدل به ترتیب مدل‌های جهانی، هندی و چینی را مشخص می‌کنند. از طرف دیگر، Xiaomi 15 Pro برای بازار چین به یک مدل محدود شده است و دارای شماره مدل “24101PNB7C” می‌باشد.

نسخه ای با شماره مدل “2410DPN6CC” هم وجود دارد که منحصر به بازار چین می‌باشد اما از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. معرفی این محصولات برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است. این محصولات احتمالا اولین گوشی‌هایی باشند که با Snapdragon 8 Gen 4 وارد بازار می‌شوند.

شما منتظر سری Xiaomi 15 هستید؟ کدام مدل برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر