حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 7 سرعت شارژ 50 درصد بیشتر از نسل قبل خواهد داشت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک، از شارژ وایرلس تا 10 وات پشتیبانی می‌کنند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که ساعت هوشمند آینده این شرکت، گلکسی واچ 7، از سرعت شارژ 50 درصدی بیشتر از مدل‌های فعلی برخوردار باشد و درنتیجه، این مدل در کمتر از 1 ساعت به‌طور کامل شارژ شود.

سرعت شارژ 50 درصد بیشتر گلکسی واچ 7

چندی پیش گزارش شد که FCC گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 FE را در وب‌سایت خود لیست کرده است. پس از نگاهی دقیق‌تر به لیست، اسنادی کشف شد که نشان می‌دهد گلکسی واچ 7 از شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق اسناد این گواهینامه، یکی از چهار نوع گلکسی واچ 7 با کد SM-L305، از شارژ با ولتاژ 5 ولت و 3 آمپر پشتیبانی می‌کند که 15 وات محاسبه می‌شود. سه نوع دیگر ساعت هوشمند آینده این شرکت با کدهای SM-L300، SM-L310 و SM-L315 نیز باید دارای شارژ 15 واتی باشند.

سرعت شارژ 50 درصد بیشتر گلکسی واچ 7

سرعت شارژ 50 درصد بیشتر گلکسی واچ 7

این بدان معناست که مدت زمان شارژ کامل گلکسی واچ 7 از نظر تئوری باید 50 درصد کمتر از گلکسی واچ 6 طول بکشد که مدل دوم حدوداً یک ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد تا از 0 درصد به 100 درصد شارژ شود. بنابراین، از نظر تئوری، گلکسی واچ 7 تنها 45 دقیقه طول می‌کشد تا از حالت خالی به به‌طور کامل شارژ شود.

متأسفانه، سامسونگ سرعت شارژ سریع‌تر را به Galaxy Watch 7 FE تعمیم نداده است. در حقیقت، اسناد گواهی نشان می‌دهد که گلکسی واچ 7 FE تنها از شارژ 5 واتی پشتیبانی می‌کند که 50 درصد کندتر از گلکسی واچ 6 است.

بنابراین، ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه سامسونگ تقریباً سه ساعت طول می‌کشد تا از 0 درصد تا 100 درصد شارژ شود که بسیار زیاد است.

نظر شما درباره سرعت شارژ ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 7 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی