حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ چین و چروک کمتری دارد + طراحی جدید جزیره دوربین

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

افشاگر معروف اطلاعات، Ice Universe، جزئیات جدیدی را درباره نمایشگر و طراحی ماژول دوربین گلکسی زد فولد ۶ به‌اشتراک گذاشته است. ادعا شده که صفحه نمایش داخلی این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ دارای چین و چروک کمتری بوده و جزیره دوربین نیز بازطراحی خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۶ نازک‌تر و سبک‌تر از نسل قبل است

گزارش های اخیر نشان داده‌اند که گلکسی زد فولد ۶ به نمایشگری با چین و چروک کمتر مجهز می‌شود. احتمالا علت این چین چروک کمتر، مربوط به UTG ضخیم‌تر (شیشه بسیار نازک قرار گرفته بر روی صفحه نمایش) خواهد بود.

ضخامت UTG در نظر گرفته شده برای Galaxy Z Fold 6 از ۳۰ به ۵۰ میکرومتر افزایش پیدا کرده که باعث خواهد شد چین و چروک کمتری به چشم بیاید. انتظار می‌رود که طراحی لولای این گوشی تاشو، مانند نسل قبل باشد. ادعا می‌شود که با گلکسی زد فلیپ ۷ شاهد به‌کارگیری طراحی جدید لولا خواهیم بود.

بافت شیاردار اطراف لنز دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

طراحی ماژول دوربین گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ نازک‌تر و سبک‌تر از نسل قبل خواهد بود که ممکن است جایی برای طراحی مجدد لولا باقی نگذارد. Ice Universe، تصویر نمای نزدیک یکی از لنز های دوربین این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ را به اشتراک گذاشته است.

در اطراف این لنز دوربین شاهد قرارگیری حلقه‌ای با بافت شیاردار هستیم. در گلکسی زد فولد ۵، تنها یک حلقه فلزی در اطراف هر کدام از لنز های دوربین قرار گرفته است. البته گفته می‌شود که دوربین های Galaxy Z Fold 6، مشابه نسل قبل خواهد بود.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که گلکسی Z Fold 6 Ultra از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره‌مند باشد. دوربین اصلی این گوشی تاشو، از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP2 (همان سنسور مورد استفاده در S23 Ultra و S24 Ultra) بهره‌مند خواهد بود. انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ به همراه چندین گجت جدید در اوایل جولای معرفی شوند.

ظرفیت باتری گلکسی Z Fold 6 فاش شد: بدون هیچ پیشرفتی!

نظر شما درباره این گوشی تاشو آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی