حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ردمی پد پرو برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، ردمی

ماه گذشته میلادی بود که تبلت ردمی پد پرو برای عرضه در بازار چین معرفی شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ و تراشه Snapdragon 7s Gen 2 است. با وجود آنکه پیش‌بینی می‌شد این تبلت با نام POCO Pad وارد بازار جهانی شود؛ اما شیائومی هم‌اکنون با رونمایی Redmi Pad Pro در اروپا، همه را شگفت‌زده کرده است.

ردمی پد پرو از نمایشگر بزرگ و تراشه قدرتمند اسنپدراگون برخوردار است

در حال حاضر، ردمی پد پرو در وب‌سایت های شیائومی اروپا و بریتانیا قابل مشاهده بوده و کاربران می‌توانند این تبلت را رزرو کرده یا خریداری کنند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۱۲.۱ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (249ppi) است. نسبت صفحه نمایش به بدنه بیش از ۸۳ درصد بوده و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی، نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نمایشگر ردمی پد پرو از Dolby Vision پشتیبانی کرده، توانایی نمایش ۶۸.۷ میلیارد رنگ دارد و توسط شیشه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

برخی از مشخصات Redmi Pad Pro

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi Pad Pro را بر عهده دارد. این تبلت دارای رم LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 2.2 بوده و در دو پیکربندی ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی به‌دست کاربران می‌رسد. Snapdragon 7s Gen 2 دارای حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. این تبلت شیائومی از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

Redmi Pad Pro

یکی از ویژگی های کلیدی تبلت ردمی پد پرو، برخورداری از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری است. این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. Pad Pro دارای چهار اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos و میکروفون های دوگانه است. این محصول به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به‌دست کاربران خواهد رسید. ردمی پد پرو دارای دوربین سلفی و اصلی ۸ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. در این گزارش اشاره‌ای به پشتیبانی از سیم‌کارت نشده است. این تبلت دارای بدنه‌ای فلزی با وزن ۵۷۱ گرمی است.

قیمت Redmi Pad Pro 

قیمت Redmi Pad Pro در بازار اروپا و بریتانیا به شرح زیر است:

۱- نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۲۹۹ یورو (۲۶۹ پوند)

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۴۹ یورو (۳۴۹ پوند)

مطابق با گزارش Gizmochina، ردمی پد پرو در کشور بریتانیا با تخفیف ۲۰ پوندی (پیشنهاد اولیه) عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این تبلت را در رنگ های خاکستری، سبز نعنایی و آبی تهیه کنند.

تاریخ رونمایی اولین تبلت پوکو سوم خرداد ماه است

نظر شما درباره Redmi Pad Pro چیست؟ در صورت عرضه آن در بازار ایران، علاقه‌مند به خریدش هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی