حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی CMF Phone (1) احتمالا نسخه ری‌برند شده Nothing Phone (2a) با طراحی متفاوت است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

برند CMF زیرمجموعه کمپانی Nothing بوده و مخفف Color، Material و Finish است. این برند در حال آماده شدن برای رونمایی از اولین تلفن هوشمند خود است. انتظار می‌رود که گوشی CMF Phone (1) یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه باشد. اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند نسخه تغییر نام یافته Nothing Phone 2a خواهد بود.

گوشی Nothing Phone 1 با قاب پشتی پلاستیکی قابل تعویض در راه است

یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا کرده که نمونه اولیه تلفن هوشمند CMF با شماره مدل A015 از تراشه مدیاتک Dimensity 7200 برخوردار است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گزارش نشان می‌دهد که CMF Phone 1 به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود.

مشخصات CMF Phone (1)

گوشی CMF Phone (1) با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 به‌دست کاربران خواهد رسید. احتمالا این محصول از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. دو لنز دوربین (به‌طور عمودی) روی قاب پشتی CMF Phone 1 قرار خواهد گرفت. ادعا می‌شود که دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

اولین تلفن هوشمند CMF دارای قاب پشتی پلاستیکی قابل تعویض است؛ در این دستگاه شاهد استفاده از چراغ های Glyph نخواهیم بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS 2.5 به‌دست کاربران برسد. CMF Phone 1 در رنگ های مشکی، سبز آبی و یک رنگ نارنجی منحصر به فرد در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اولین تلفن هوشمند CMF احتمالا در اوایل تابستان معرفی خواهد شد

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار داریم که CMF Phone (1) در جولای ۲۰۲۴ (بازه زمانی اوایل تیر تا اوایل مرداد ماه) با محدوده‌ی قیمت ۲۴۹ تا ۲۷۹ دلار وارد بازار می‌شود. این گزارش جدید، با شایعه قبلی که قیمت این دستگاه را حدود ۱۲,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۱۴۰ دلار) اعلام می‌کرد در تضاد است.

مشخصات CMF Phone 1 تقریباً مشابه Nothing Phone 2a بوده که نشان می‌دهد احتمالا این دستگاه نسخه تغییر نام یافته (به‌همراه برخی تغییرات طراحی) Phone 2a است. البته توجه داشته باشید که اطلاعات مذکور، با توجه به نمونه اولیه این تلفن هوشمند CMF منتشر شده، و ممکن است که مشخصات نسخه نهایی متفاوت باشد.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

نظر شما درباره گوشی CMF Phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی