حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی iOS 18 شامل خلاصه‌کردن اعلان‌ها، ویرایش تصاویر و موارد دیگر خواهد بود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، هوش مصنوعی

به‌گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل به‌دنبال رونمایی از ویژگی‌های خلاصه‌سازی خودکار برای اعلان‌ها، ویرایش تصاویر مبتنی‌بر AI و موارد دیگر به‌عنوان بخشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی در iOS 18 است.

هوش مصنوعی اپل در iOS 18

در نسخه امروز خبرنامه Power On گورمن، وی جزئیات بیشتری در مورد آنچه که از اولین حرکت بزرگ اپل در زمینه هوش مصنوعی مولد در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان آینده انتظار می‌رود، ارائه کرد:

«به‌عنوان بخشی از تغییرات، این شرکت قابلیت‌های صوتی Siri را بهبود می‌بخشد، به آن احساس مکالمه بیشتری می‌دهد و ویژگی‌هایی را اضافه می‌کند که به کاربران در زندگی روزمره کمک می‌کند؛ رویکردی که آن را «هوش فعال» می‌نامد.

این موارد شامل ویژگی‌هایی مانند خلاصه‌سازی خودکار اعلان‌ها در آیفون شما، ارائه خلاصه‌ای سریع از مقالات خبری و رونویسی یادداشت‌های صوتی و همچنین بهبود ویژگی‌های موجود است که به‌صورت خودکار تقویم شما را پر کرده و برنامه‌ها را پیشنهاد می‌کند. همچنین برخی از پیشرفت‌ها در عکس‌ها به‌شکل ویرایش مبتنی‌بر هوش مصنوعی وجود خواهد داشت، اما هیچ‌یک از این ویژگی‌ها برای کسانی که در چند ماه گذشته از هوش مصنوعی در برنامه‌های Adobe استفاده کرده‌اند را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.»

هوش مصنوعی اپل در iOS 18

هوش مصنوعی اپل در iOS 18

گورمن اضافه کرد درحالی‌که اپل برای پشتیبانی از ویژگی‌های هوش مصنوعی خود عمدتاً به پردازش روی دستگاه متکی است، اما آن‌ها را ازطریق ابر در مراکز داده‌ای که حاوی تراشه‌های سفارشی پیشرفته اپل هستند، ارائه خواهد کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که یک چت‌بات مشابه ChatGPT به‌طور قابل‌توجهی در ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده اپل غایب خواهد بود.

انتظار می‌رود که تلاش اولیه اپل در زمینه هوش مصنوعی به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی سیستم‌عامل‌های این شرکت در 2024 WWDC که از تاریخ 10 ژوئن/21 خرداد آغاز می‌شود، رونمایی شود.

نظر شما درباره ویژگی‌های AI اپل در iOS 18 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی