حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی سری آیفون ۱۶ لو رفت

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل از طریق یک توییت پیش‌بینی خود را درباره رنگ بندی سری آیفون ۱۶ بیان کرده است. با توجه به سابقه بسیار خوب کو در زمینه افشای اطلاعات اپل، می‌توانیم تا حدودی به گفته‌های او اعتماد کنیم. گوشی‌های مورد انتظار اپل احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد و عرضه آن‌ها نیز در اواخر همان ماه اتفاق خواهد افتاد.

رنگ بندی سری آیفون ۱۶ تا حد زیادی مشابه نسل قبل خواهد بود

به گزارش phonearena توییت Kuo می‌گوید که آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس در رنگ‌های مشکی، سفید (یا نقره ای)، خاکستری (یا تیتانیومی) و رز در دسترس خواهند بود. به نظر می‌رسد که رنگ رز جایگزین رنگ آبی تیتانیومی فعلی خواهد شد. آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز در رنگ‌‌های مشکی، سبز، صورتی، آبی و زرد به دست کاربران خواهند رسید. در مقام مقایسه، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در رنگ‌های آبی، صورتی، سفید، سبز و مشکی عرضه شدند.

رنگ‌ بندی سری آیفون ۱۶

اگر پیش بینی Kuo در مورد گزینه‌های رنگی مدل‌های پایه آیفون ۱۶ درست باشد، رنگ سفید جایگزین زرد خواهد شد. تحلیلگر مورد بحث اضافه می‌کند که اپل ممکن است برای رنگ‌هایی که قبلا هم استفاده کرده است، نام‌های جدیدی انتخاب کند. او همچنین گفت که حتی این احتمال هم وجود دارد که اپل برای رنگ یکی از محصولات آینده‌اش نامی را انتخاب کند که در حال حاضر نیز استفاده می‌کند ولی دو محصول از نظر رنگ یکسان نباشند.

کاربر ایکس که با نام ArnaudDucouret@ فعالیت می‌کند، تصویری از طراحی سری آیفون 16 پرو در صورت درست بودن پیش بینی کو منتشر کرد. اگر اینطور باشد، این اولین باری خواهد بود که سری Pro شامل رز می‌شود و می‌تواند خاطرات آیفون 6s و آیفون 6s پلاس را که در سال ۲۰۱۵ عرضه شدند برای کاربران زنده کند. در حالی که بسیاری تصور می‌کردند که iPhone 6s رزگلد برای جذب خریداران زن آیفون ساخته شده است، اما اپل این رنگ را با هدف القای یک حس پریمیوم و لاکچری در محصول خود استفاده کرد.

نظر شما درباره رنگ بندی سری آیفون ۱۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر