حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی گلکسی F55 سامسونگ ۱۰ روز به تعویق افتاد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

در اوایل ماه جاری میلادی، رسماً اعلام شد که گلکسی F55 5G سامسونگ در تاریخ ۱۷ می ۲۰۲۴ (۲۸ اردیبهشت) و در کشور هند رونمایی خواهد شد؛ ظاهراً اما معرفی این تلفن هوشمند به تعویق افتاده است. با وجود گذشت این تاریخ، شاهد انتشار هیچ اطلاعیه‌ای از سوی سامسونگ نبودیم. این شرکت حتی توضیحی نداد که چرا Galaxy F55 طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، معرفی نشده است. هم‌اکنون اما اطلاعاتی درباره این موضوع داریم.

احتمالاً تاریخ رونمایی جدید گلکسی F55 5G سامسونگ ۷ خرداد ماه است

طبق گزارشات منتشر شده از سوی منابع مختلف، سامسونگ رونمایی گلکسی F55 5G در کشور هند را ۱۰ روز به تعویق انداخته است. هم‌اکنون معرفی این تلفن هوشمند برای ۲۷ می (۷ خرداد ماه) برنامه‌ریزی شده است. نمی‌دانیم که علت به تعویق افتادن معرفی این دستگاه چیست. معمولاً شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، رونمایی محصولات خود را اینگونه به تعویق نمی‌اندازند.

Galaxy F55 5G

گلکسی F55 5G در وب‌سایت رسمی سامسونگ هند فهرست شده و می‌توان تمامی مشخصات این گوشی را مشاهده کرد. سامسونگ چندین ویژگی این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد Galaxy F55 نسخه تغییر نام یافته Galaxy C55 خواهد بود. انتظار می‌رود که برخی از مشخصاتی که سامسونگ به‌طور رسمی آن را به‌اشتراک نگذاشته هم شبیه گلکسی C55 باشد. در حقیقت، پیش از رونمایی رسمی سامسونگ Galaxy F55، ما تمام مشخصات این دستگاه را می‌دانیم.

مشخصات Galaxy F55 5G در وب‌سایت سامسونگ هند منتشر شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت سامسونگ هند، Galaxy F55 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تهیه کنند. این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهد کرد.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy F55 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال) برخوردار بوده و برای دوربین اولتراواید از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. دوربین ماکرو نیز از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و دوربین سلفی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین های اصلی و سلفی این تلفن هوشمند می‌توانند ویدئو های 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

دوربین های Galaxy F55 5G

گلکسی اف ۵۵ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به Wi-Fi ax، بلوتوث ۵.۲، پورت USB Type-C، سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، اسپیکر های استریو، پشتیبانی از شبکه 5G و دو سیم‌کارت اشاره کرد. گفته می‌شود که این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 به دست کاربران خواهد رسید.

همان‌طور که در تصویر منتشر شده از سوی سامسونگ نیز قابل مشاهده است، Galaxy F55 5G دارای قاب پشتی با روکش چرم مصنوعی خواهد بود. این دستگاه دارای ابعاد ۷۶.۵ در ۷.۸ در ۱۶۳.۹ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۰ گرمی دارد. به‌گفته سامسونگ، این تلفن هوشمند به‌عنوان «باریک‌ترین گوشی با قاب پشتی چرم مصنوعی سال ۲۰۲۴» و «سبک‌ترین گوشی با قاب پشتی چرم مصنوعی سال ۲۰۲۴» معرفی خواهد شد. Galaxy F55 5G در رنگ های نارنجی و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

گلکسی C55 سامسونگ رسماً برای بازار چین معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی