حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی اولین تبلت پوکو سوم خرداد ماه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پوکو، تبلت

پوکو، این برند زیرمجموعه شیائومی، در حال آماده شدن برای برگزاری رویدادی در ۲۳ می (سوم خرداد) است. معرفی گوشی های POCO F6 و POCO F6 Pro در این رویداد تأیید شده بود. هم‌اکنون تاریخ رونمایی اولین تبلت پوکو نیز اعلام شده است. در سوم خرداد شاهد رونمایی POCO Pad خواهیم بود.

اولین تبلت پوکو نسخه تغییر نام یافته ردمی Pad Pro خواهد بود

پوکو در رسانه های اجتماعی خود، چیز زیادی درباره این تبلت به اشتراک نگذاشته است. در حال حاضر اما به طور رسمی تأیید شده که اولین تبلت پوکو در کنار گوشی های هوشمند سری POCO F6 و در تاریخ ۲۳ می (سوم خرداد ماه) رونمایی خواهد شد. جزئیات زیادی درباره این تبلت منتشر نشده است. اما شایعات قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه نسخه ری‌برند شده Redmi Pad Pro است، که چندی پیش شاهد رونمایی آن بودیم.

پوستر منتشر شده در وب‌سایت پوکو

اگر این ادعا صحت داشته باشد، انتظار داریم که پوکو پد دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. تراشه Snapdragon 7s Gen 2 نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد. مانند ردمی پد پرو، در قاب پشتی POCO Pad شاهد قرارگیری یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود و احتمالا برای دوربین سلفی نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در ماه گذشته میلادی شاهد انتشار گزارشی بودیم که ادعا می‌کرد اولین تبلت پوکو از قلم و کیبورد پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که POCO Pad به چهار اسپیکر (به‌همراه Dolby Atmos) مجهز شود. این تبلت از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. چندی پیش، تبلت پوکو پد در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شد که نشان می‌دهد زمان زیادی تا عرضه جهانی این دستگاه نمانده است.

تبلت ردمی پد پرو با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد

گزارش دیگری ادعا می‌کند که نسخه 5G ردمی پد پرو هم با شماره مدل 24074RPD2G (جهانی) / 24074RPD2I (هندی) / 24074RPD2C (چین) و کد Ruan در دست ساخت است. مشخصات این دستگاه، مانند نسخه Wi-Fi-only خواهد بود، اما از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره این تبلت پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی