حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Ulefone Note 18 Ultra با عنوان ارزشمند ترین گوشی 5G دنیا معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | موبایل

برند Ulefone یک گوشی هوشمند جدید به نام Note 18 Ultra معرفی کرده است. این شرکت می‌گوید که محصول جدید آن‌ها «ارزشمندترین تلفن 5G دنیا» است. به هر حال، ما با یک گوشی مقرون به صرفه طرفیم و عبارت گفته شده، صرفا بازاریابی می‌باشد.

Ulefone Note 18 Ultra از طراحی جذابی بهره می‌برد

به گزارش androidheadlines، گوشی مذکور در قاب پشتی دارای “طراحی شیشه ای گلبرگ سه بعدی” است و در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، مشکی براق و سفید مهتابی عرضه می‌شود. صفحه پشتی مطمئناً جالب به نظر می‌رسد. این گوشی همچنین با ضخامت 8.85 میلی متری، گوشی نسبتا نازکی محسوب می‌شود.

Ulefone Note 18 Ultra دارای دو دوربین در پشت است، و جزیره دوربین آن در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. گوشی دارای کناره‌های صاف و گوشه‌های گرد می‌باشد و یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در لبه بالای آن وجود دارد.

Note 18 Ultra دارای یک دکمه قابل شخصی سازی است

یک دکمه پاور/قفل در سمت راست قرار دارد، در حالی که بقیه دکمه‌های فیزیکی در سمت چپ قرار دارند. دکمه‌های تنظیم صدا به همراه یک کلید فیزیکی جداگانه در بالای آنها (که قابل تنظیم است) در لبه چپ دستگاه موجود است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس با اندازه ۶.۷۸ اینچ  می‌باشد و حفره دوربین سلفی در وسط قسمت فوقانی نمایشگر قرار گرفته است.

در بخش پردازنده، Note 18 Ultra از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ استفاده می‌کند که از فرایند ساخت ۷ نانو متری بهره می‌برد. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم  است، اما می‌توانید از طریق ویژگی رم مجازی آن را تا 128 گیگابایت افزایش دهید. مدل پایه گوشی دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه می‌باشد و بالاترین کانفیگ گوشی به ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است.

Ulefone Note 18 Ultra

گوشی جدید Ulefone از باتری حجیمی استفاده می‌کند

حسگر اثر انگشت در دکمه پاور ادغام شده، و یک باتری 5450 میلی آمپر ساعتی نیز در گوشی گنجانده شده است. این دستگاه از شارژ سیمی 18 واتی پشتیبانی می‌کند و با یک آداپتور شارژ درون جعبه عرضه می‌شود.

 در قاب پشتی Note 18 Ultra شاهد یک حسگر 50 مگاپیکسلی (سنسور GN1 سامسونگ) به عنوان دوبین اصلی و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (دارای زاویه دید ۱۱۷.۳ درجه‌ای) می‌باشیم. دوربین سلفی نیز از یک حسگر 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. قیمت گوشی برای مدل پایه که از ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه بهره می‌برد ۱۴۹ دلار است.

نظر شما درباره گوشی ‌مقرون به صرفه Ulefone چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر