حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 ارز دیجیتال برتر بازار ایران برای سرمایه گذاری پر سود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 شاهد یک رکود بزرگ بود که تقریباً کل بازار را تحت تأثیر قرار داد و در آن صنعت ارز دیجیتال حدود 3.9 میلیارد دلار آمریکا را از دست داد. در سال 2023، بازار ارزهای دیجیتال با افزایش بیش از 100 درصدی ارزش بازار خود در سال گذشته احیا شد و سال 2024 را با رشدی بیش از 60 درصد در دو ماه و نیم آغاز کرد.

در این مطلب به بررسی 10 ارز دیجیتال برتر بازار ایران برای سرمایه گذاری پر سود می‌پردازیم. آیا می‌خواهید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید؟ در این مقاله به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال می‌پردازیم تا بتوانید بهترین ارزها برای خرید و به حداکثر رساندن سرمایه خود را کشف کنید. شما میتوانید قیمت لحظه ای ارز دیجیتال معرفی‌شده در این مطلب را در سایت صرافی بیت 24 مشاهده کنید.

1. بیت کوین: بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری

بیت کوین (BTC) که توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شده است، دقیقاً یک ارز دیجیتال جدید نیست، اما به دلیل اینکه اولین ارز دیجیتال ایجاد شده و بزرگترین ارز دیجیتال در بازار است، اغلب در پاسخ به سوالاتی مانند “چه ارزدیجیتالی بخریم” از سوی سرمایه گذاران مطرح می‌شود.

2. اتریوم: رقیب شماره 1 بیت کوین

اتریوم (ETH) از نظر ارزش بازار دومین ارز دیجیتال است. بنابراین این یک ارز دیجیتال جدید نیست، اما سلطه آن این ارز را به یک ارز مهم در سال 2024 تبدیل می‌کند. آیا باید این ارز دیجیتال را در سال ۱۴۰۳ در ایران خریداری کنید؟

3. بایننس کوین: ارز دیجیتال پیشرو

بایننس کوین یا بی ان بی که توسط پلتفرم معروف با همین نام (بایننس) منتشر شده است، اکنون به جمع 5 ارز دیجیتال برتر جهان پیوسته است. بایننس یکی از غول‌هایی است که از محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال در میان سرمایه‌گذاران بهره می‌برد. قیمت بی ان بی را در سایت صرافی بیت 24 ببینید.

بی ان بی

4. تتر یا استیبل کوین‌هایی مانند USDC

آیا سرمایه‌گذاری روی استیبل کوین‌ها ایده خوبی هستند؟ سال 2022 سالی پر تلاطم برای استیبل کوین‌ها بود. با این حال استیبل کوین‌های USDT و USDC در اوایل سال 2024 در رتبه‌های سوم و هفتم ارزهای دیجیتال جهان قرار دارند و می‌توانند سرمایه گذارانی را جذب کنند که به دنبال تنوع سبد سهام خود هستند.

5. سولانا: یک بلاک چین منحصر به فرد

سولانا، یک بلاک چین منبع باز است که در مارس 2020 با هدف تسهیل دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) از طریق پردازش سریع و امن تراکنش‌ها از طریق پروتکل اثبات تاریخ راه‌اندازی شد.

این روش به شما امکان می‌دهد تا با رمزگذاری زمان‌بندی پیام‌هایی که در شبکه منتقل می‌شوند، پس از تأیید این مرحله بدون نیاز به هماهنگی بین گره‌های شبکه، به اجماع در مورد تراکنش‌ها برسید. به این ترتیب هر کس می‌تواند به سرعت اعتبار زمان‌بندی یک معامله را تأیید کند که به طور قابل توجهی عملکرد و سرعت بلاکچین را بهبود می‌بخشد.

6. کاردانو: ارز دیجیتالی که بر پایه دو بلاک چین بنا شده است

کاردانو (ADA) تا به امروز در بین 8 ارز دیجیتال برتر قرار دارد. کاردانو یک پلتفرم بلاکچین است که با وجود یک بلاکچین دوگانه که امکان انتقال امن و مقیاس پذیر (قابلیت پاسخگویی به تقاضای بالا) را فراهم می‌کند، از رقبا خود متمایز شود.

بیت 24

7. چین لینک: پیوند بین دنیای واقعی و دنیای بلاک چین ها

چین لینک یک بلاک چین است که برای ارائه یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز برای اتصال دو دنیا یعنی دنیای بلاک چین و دنیای خارج از بلاکچین معرفی شده ایجاد شده است. بنابراین موارد استفاده مرتبط با قراردادهای هوشمند را در دنیای امروز ما راحت‌تر می‌کند.

8. پکس گلد: برای محافظت از سبد سرمایه‌گذاری شما

PAX GOLD یک ارز دیجیتال خاص است که به شما امکان می‌دهد ریسک را در سبد سهام خود کاهش دهید. علاوه بر جنبه تنوع ایجاد شده توسط ارزهای دیجیتال، خرید یک ارز دیجیتال نیز باید بر اساس سطح تحمل ریسک شما انجام شود. هدف از این ارز دیجیتال که توسط شرکت Paxos منتشر شده است، بازتولید دقیق نوسانات قیمت لحظه ای ارز دیجیتال و طلا است. به این ترتیب توکن‌های PAXG با ذخایر طلا از طریق شرکت Paxos منتشر می‌شوند.

9. ریپل: ارز دیجیتال محبوب سال 2023

ریپل (XRP) در سال 2012 توسط Ripple Labs ایجاد شد، اگرچه پروژه Ripple چند سال قبل از آن آغاز شده بود. هدف از توسعه پروژه و توکن XRP ارائه یک پروتکل پرداخت دیجیتال بود که امکان انتقال سریع و ارزان بین المللی را فراهم می‌کند.

10. شیبا اینو: دومین میم کوین محبوب دنیا

شیبا اینو در آگوست 2020 توسط یک خالق یا گروه ناشناس که با نام مستعار Ryoshi شناخته می‌شود، راه اندازی شد. این ارز دیجیتال که به عنوان یک ارز دیجیتال میم کوینی با اشاره به میم “Doge” که یک سگ از نژاد شیبا اینو را نشان می‌دهد، شناخته می‌شود. این ارز رقیب دوج کوین است (خود را “قاتل دوج کوین” معرفی می‌کند) و از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

نتیجه‌گیری

دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تکامل است و ارزهای دیجیتال جدیدی دائماً در حال ظهور هستند. با این حال 10 ارز دیجیتالی که در این محتوا به آنها اشاره شد، همچنان جزو محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار هستند که می‌توانید قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را ملاحظه کرده و آنها را از صرافی معتبر بیت۲۴ خریداری کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات