حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Meizu 21 Note با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | میزو

همان‌طور که انتظار داشتیم، گوشی Meizu 21 Note رسماً معرفی شد. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، باتری پرظرفیت، صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی و قیمت مناسبی برخوردار است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازیم.

قیمت نسخه پایه گوشی Meizu 21 Note فقط ۳۶۰ دلار است

میزو ۲۱ نوت دارای طراحی مینیمالیستی، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر OLED خیره‌کننده است. تمام این امکانات با قیمت بسیار شگفت‌انگیز و مقرون‌به‌صرفه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نکته جالب آن است که تمام پیکربندی های این تلفن هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. نسخه پایه دارای ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲,۵۹۹ یوآن (معادل ۳۶۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۲,۸۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۳۸۷ دلار) عرضه می‌شود.

Meizu 21 Note

Meizu 21 Note

می‌توان با اطمینان گفت که Meizu 21 Note یک گوشی قدرتمند بوده که مشخصات خوبی هم دارد. البته قابلیت های دوربین این دستگاه چندان عالی نیست. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. میزو ۲۱ نوت در دو نسخه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 3.1 برخوردار است. گوشی Meizu 21 Note در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز مطابق با رنگ قاب پشتی دستگاه است.

میزو ۲۱ نوت از باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگری با حداکثر روشنایی ۵,۰۰۰ نیت برخوردار است

میزو ۲۱ نوت از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی ۵,۰۰۰ نیت (۱,۶۰۰ نیت در حالت HBM) بوده و می‌تواند نرخ به‌روزرسانی خود را بین ۱ تا ۱۴۴ هرتز تنظیم کند. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Meizu 21 Note از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ هرتز برخوردار است.

مشخصات میزو ۲۱ نوت

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند جدید، با وجود آنکه ضخامت ۸.۲ میلی‌متری دارد، اما باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری را در خود جای داده است. گوشی Meizu 21 Note از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. قرار دادن چنین باتری پرظرفیتی در بدنه‌ای نسبتا باریک، نکته‌ای قابل‌توجه است. در نظر بگیرید که اکثر گوشی های مجهز به باتری بیش از ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر، ضخامتی بیشتر از ۸.۲ میلی‌متر دارند.

محتویات جعبه میزو ۲۱ نوت

دو لنز دوربین در قاب پشتی Meizu 21 Note دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ S5KGN5 و گشودگی دیافراگم f/1.7 مجهز شده است. دوربین اولتراواید نیز از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سامسونگ S5K3L6 و دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است. تنها برای دوربین اصلی میزو ۲۱ نوت، لرزشگیر اپتیکال (OIS) در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند توانایی ضبط ویدئو های 8K را داشته و از اسپیکر های دوگانه برخوردار است.

گوشی Meizu 21 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

نظر شما درباره Meizu 21 Note چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی