حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانال اسپیرال گرد گالوانیزه

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کانال اسپیرال یکی از پرکاربردترین انواع کانال است که در پروژه‌های صنعتی مختلف به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کانال‌ها طراحی بسیار جالبی دارند که باعث می‌شود بازدهی انتقال هوا توسط آن‌ها به صد در صد رسیده و به همین دلیل در اکثر پروژه‌های صنعتی و مسکونی تهویه هوا و در بخش‌های مختلف سیستم تهویه مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت تهویه نو یکی از شرکت‌های پیشگام در طراحی و ساخت انواع کانال اسپیرال با کیفیت است. شرکت تهویه نو توانسته شرایطی را بوجود آورد که مشتریان بتوانند با کمترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان کانال‌های تهویه اسپیرال مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

تهویه نو به دلیل کیفیت بالای کانال‌های اسپیرالی که می‌سازد توانسته برای شرکت‌های بزرگی مثل سایپا، ایران خودرو و شرکت ملی نفت ایران، شرکت خودرو سازی ایران خودرو و سایپا، زامیاد، کرمان موتور و… پروژه‌های تهویه صنعتی و کانال اسپیرال انجام دهد.

کانال سازی صنعتی

کانال سازی صنعتی یک عملیات فنی و هنرمندانه است که توسط متخصصان مختلفی با تخصص‌های متفاوت انجام می‌شود. زمانی یک کانال تهویه صنعتی طراحی و تولید می‌شود که مراحل طراحی، تولید و تست هوای آن به‌درستی پشت‌سر گذاشته شود. هر کدام از این مراحل نیز لازم است که توسط متخصصان مربوط به خود انجام شوند. شرکت طراحی و تولید کانال اسپیرال تهویه نو این مراحل را با کمترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان با بالاترین کیفیت تحویل مشتریان خود می‌دهد. این مراحل به‌صورت خلاصه در ادامه توضیح داده شده‌اند.

طراحی کانال اسپیرال

در طراحی کانال اسپیرال از نرم افزارهای مهندسی پیشرفته‌ای استفاده می‌شود که با استفاده از آن‌ها یک شبیه‌سازی انجام داده و از قبل تمام پارامترهای مهم برای طراحی کانال اسپیرال تعیین می‌شود. در این مرحله مشخصات فیزیکی کانال اسپیرال کاملا توسط نرم افزارها تعیین شده و یک طرح کلی از کانالی که باید ساخته شود تهیه می‌شود که باید به واحد تولید فرستاده شود تا بوسیله بخش تولید شرکت تهویه نو ساخته شود. عموما کانال‌های اسپیرال از ورق‌های گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته می‌شوند.

تولید کانال اسپیرال

در مرحله بعدی طراحی و ساخت کانال اسپیرال، نوبت به تولید کانال‌ها می‌رسد. در مرحله تولید، ورق‌های گالوانیزه و آلومینیوم در کارگاه برش داده شده و سپس بوسیله یک دستگاه به دور یک محور مرکزی چرخانده شده و قطعاتی کوچک ساخته می‌شوند. این قطعات کوچک درنهایت بوسیله دستگاه جوش و با استفاده از اتصالات مخصوص به هم وصل می‌شوند و یک کانال اسپیرال گالوانیزه یا آلومینیومی برای شما فراهم خواهند کرد. شزکت تهویه نو در این زمینه تجربه زیادی دارد و توانسته کانال‌های اسپیرال بسیار باکیفیتی تولید کند که در پروژه‌های صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تست کانال اسپیرال

بعد از تولید کانال اسپیرال، لازم است که این کانال تست هوا شود تا اگر نشتی یا درزی داشت پیش از استفاده در پروژه تهویه صنعتی از آن اطلاع پیدا کنید. در این مرحله کانال اسپیرال تحت هوای با فشار بسیار زیاد قرار گرفته و از نظر حرارتی نیز سنجیده می‌شود. کانال اسپیرالی در نهایت وارد فاز نصب در پروژه می‌شود که این تست‌ها را به خوبی پشت سر بگذارد. در مرحله بعد از تست، کانال‌های اسپیرال توسط متخصصان فنی شرکت تهویه نو به سادگی سر پروژه نصب می‌شوند.

نکته مهم در مرحله تست و نصب کانال اسپیرال این است که کانال سر جای خودش محکم قرار بگیرد و زاویه نداشته باشد. داشتن زاویه باعث می‌شود که عملکرد کانال‌های اسپیرال به شدت افت کند و بازدهی که لازم است تا در یک پروژه تهویه صنعتی داشته باشد را نداشته باشد. این موضوع به‌خصوص درباره کانال‌های اسپیرال بسیار مهم است زیرا بازدهی یک کانال تهویه صنعتی بستگی زیادی به درست نصب شدن آن دارد. این موضوع باعث شده که کار نصب توسط متخصصان تهویه نو به بهترین شکل انجام شود.

اگزاست موضعی

اگزاست موضعی یکی از کاربردهای بسیار مهم کانال اسپیرال است که برای بیرون راندن هوای آلوده در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگزاست موضعی شامل یک موتور مکنده و یک کانال اسپیرال از جنس گالوانیزه ساخته می‌شود که به بیرون راندن هوای آلوده و گرد و غبار آلوده و ریزگردهای موجود در هوای محیط صنعتی کمک می‌کند. این نوع از کانال اسپیرال باید مقاومت خیلی زیادی در برابر حرارت و فشار هوای منتقل شده داشته باشد زیرا تخلیه هوا از طریق آن انجام می‌شود و اگر مقاومت لازم را نداشته باشد بازدهی تهویه صنعتی محیط به شدت کم می‌شود.

مزیت های کانال اسپیرال

کانال‌های اسپیرال به خاطر این که شکل هندسی ویژه‌ای دارند در انتقال هوا از محیط صنعتی به بیرون آن بازدهی بسیار بالایی دارند علاوه بر این استفاده از این کانال‌ها با هزینه بسیار اندکی در همه پروژه‌های صنعتی ممکن است. به‌خصوص کانال‌های اسپیرالی که توسط شرکت تهویه نو ساخته می‌شود جزو بهترین کانال‌های تهویه هوای صنعتی محسوب می‌شوند که از بهترین متریال ساخته شده و به سادگی سر پروژه نصب می‌شوند. علاوه بر این، کانال‌های اسپیرال این شرکت دارای مزایای دیگری مثل بازدهی صد در صد در انتقال هوا، اگزاست هوای آلوده و انتقال سیالات با حرارت زیاد هستند.

کاربردهای کانال اسپیرال

کانال اسپیرال تنها از آلومینیوم و ورق گالوانیزه ساخته نمی‌شود بلکه بسته به کاربردی که دارد از متریال‌های دیگری مثل پلاستیک و پارچه نسوز با مقاومت بسیار بالا نیز ساخته می‌شوند. هر کدام از این نوع کانال‌های اسپیرال در پروژه‌های صنعتی مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال کانال‌های اسپیرال گالوانیزه در تمام پروژه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما از کانال‌های اسپیرال پارچه‌ای تنها در آزمایشگاه‌های تولید دارو و صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این کانال‌ها به خاطر خواصی که دارند برای استفاده در تمام پروژه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند:

·        اگزاست هوای آلوده به بیرون محیط صنعتی

·        استفاده برای انتقال زباله‌های ساختمانی بوسیله سیستم شوتینگ

·        استفاده برای سیستم‌های تهویه بیمارستانی و مراکز تحقیقاتی

·        استفاده در هتل‌ها و رستوران‌ها

·        استفاده در محیط‌های مسکونی و لابی مراکز خرید

شرکت تهویه نو توانسته با استفاده از بهترین متریال‌ها و استفاده از جدیدترین متدهای طراحی و ساخت انواع کانال اسپیرال، بهترین سیستم‌های تهویه صنعتی را طراحی و تولید کند. این شرکت منصفانه‌ترین قیمت را برای خرید کانال‌های اسپیرال ارائه می‌دهد و برای همین در بسیاری از پروژه‌های صنعتی تهویه هوای شرکت‌های بزرگ ایران از کانال‌های اسپیرالی که توسط شرکت تهویه نو طراحی و تولید شده است استفاده می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات