حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کافه های بندر کنگ با موسیقی محلی در شب های جنوب

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بندر کنگ، به عنوان یکی از مناطق تاریخی و زیبا در جنوب کشور، رازهای بسیاری را در خود جای داده است. یکی از این رازها شب­های این بندر است که تجربه­‌ای دل­نشین را برای مسافران رقم بزند. کافه­ های بندر کنگ با ترکیبی از موسیقی محلی و فضایی صمیمی، مکانی برای رها شدن از دغدغه‌­های روزمره هستند. در ادامه با تعدادی از این کافه‌­ها بندر کنگ آشنا خواهید شد.

محله بحر پیما، قلب تپنده بندر کنگ و پاتوق کافه نشین ها

محله بحر پیما یکی از قدیمی‌ترین و پر هیاهو­ترین محله‌های بندر کنگ است که در قلب این شهر تاریخی واقع شده است. این محله به دلیل وجود اسکله، بازار سنتی، مراکز خرید و کافه‌های متعدد، به یکی از پاتوق‌های اصلی اهالی بندر کنگ و گردشگران تبدیل شده است. بسیاری از دنج ترین کافه های بندر کنگ در این محله واقع شده و به همین دلیل این محله به عنوان مقصدی محبوب برای مسافران و گردشگران به شمار می­آید. قدم زدن در کوچه­ پس کوچه­های آن محله با آن بادگیرهای زیبا و بافت سنتی، لذتی است وصف نشدنی که تنها می­توان در بندر کنگ تجربه کرد.

محله بحر پیما بندر کنگ| یوتراوز

کافه ژوانا از بهترین کافه های بندر کنگ

کافه ژوان ا یکی از زیباترین کافه‌ های بندر کنگ است که در محله بحر پیما، کنارگذر نود و شش واقع شده است. این کافه فضایی دنج و دلنشین دارد و با ارائه قهوه‌های باکیفیت و خوشمزه، به مکانی محبوب برای دوستداران قهوه تبدیل شده است. علاوه بر قهوه­های خوش طعم، این مجموعه منویی متنوع از نوشیدنی­های سرد و گرم را ارائه می­دهد که شما می­توانید در این مجموعه از شب­های دل­نشین بندر کنگ لذت ببرید.

  • • آدرس: محله بحر پیما، کنارگذر نود و شش

کافه محمود تک محل بندر کنگ: فضایی دنج و دلنشین

کافه محمود تک محل یکی از کافه‌ های خوب بندر کنگ است که در محله‌ی بحر پیما، خیابان منتظری، پارت ملت واقع شده است. این کافه با فضایی دنج و دلنشین، قهوه‌های باکیفیت و فست‌فودهای خوشمزه، به مکانی محبوب برای اهالی بندر کنگ تبدیل شده است. با وجود فضای سنتی این کافه، اما حال و هوای خوب و خون­گرمی مردمان کنگ، می­تواند تجربه­‌ای تکرار نشدنی را برای شما در این مکان رقم بزند.

  • • آدرس:  محله‌ی بحر پیما، خیابان منتظری، پارت ملت

سفر در زمان با مهره کافه

مهره کافه، کافه‌ای منحصر به فرد در بندر تاریخی کنگ است که در دل بافت سنتی این شهر و در زیرزمین عمارتی 170 ساله به نام مهره سرا قرار گرفته است. این کافه با ترکیب فضایی سنتی و مدرن، تجربه‌ای خاص و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. مهره کافه منوی متنوعی از قهوه‌ه‌ای باکیفیت، نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌ها و غذاهای سنتی کنگ را ارائه می­دهد. اگر از طریق مراجعه به سایت یوتراوز بلیط سفر به جنوب خود را خریده اید و در دل جست و جوهای شهری و گردش خود، نیاز دارید که کمی استراحت کنید، تجربه نوشیدن و چشیدن طعم غذاهای سنتی جنوب کشور در یکی از بهترین کافه های بندر کنگ می­تواند انتخابی جذاب برای شما باشد.

عکس مهره کافه بندر کنگ| یوتراوز

  • • آدرس: محله بحر پیما، جنب دفتر بافت تاریخی

کافه دهه 60 در بندر کنگ

قطعا از نام این کافه می­توانید حدس بزنید که قرار است با چه جو و حال و هوایی مواجه شوید. کافه دهه 60 یک کافه دنج و صمیمی در بندر کنگ است که فضایی نوستالژیک و خاطره‌انگیز را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. این کافه در محله مسکن مهر بندر کنگ واقع شده و به راحتی قابل دسترسی است. دکوراسیون کافه دهه 60 به گونه‌ای طراحی شده است که شما را به یاد دهه 60 می‌اندازد. از اشیاء و لوازم دکوری آن دوران گرفته تا موسیقی متن، همه چیز شما را به سفری در زمان می‌برد.

  • • آدرس: بندر کنگ، مسکن مهر، بلوار امام حسین

کافه دنج بندری کنگ؛ مقصد دنج و راحت

کافه دنج، واقع در درب شرقی دانشگاه علمی کاربردی بندر کنگ، مکانی دنج و آرام برای استراحت و گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و یا مطالعه و کار به تنهایی است. این کافه با فضایی دلنشین و صمیمی، به شما فرصتی برای رها شدن از دغدغه‌های روزمره و غرق شدن در آرامش ساحل جنوب را می‌دهد. کافه دنج با طراحی و دکوراسیونی ساده و زیبا، فضایی گرم و صمیمی را برای شما فراهم می‌کند. نورپردازی ملایم، چیدمان زیبا و استفاده از رنگ‌های آرامش‌بخش، حس صمیمیت و آرامش را به شما القا می‌کند. شما می­توانید در این کافه زیبا، منویی کامل از نوشیدنی­ها و خوراکی­های خوش طعم را تجربه کنید.

  • • آدرس: بندر کنگ، درب شرقی دانشگاه علمی کاربردی

کافه چی بندر کنگ

کافه چی یکی از بهترین کافه های بندر کنگ است که می­تواند یک تجربه کامل از کافه گردی در بندر کنگ را برای شما به ارمغان بیاورد. این کافه زیبا که در بلوار آیت الله خامنه ای بندر کنگ قرار دارد، مکانی دنج و دوست داشتنی برای سپری کردن اوقاتی خوش در تمامی ساعات شبانه­روز است. طعم دل­نشین قهوه و عطر بی­نظیر آن، تجربه­ای است که همواره می­توانید در کافه چی بندر کنگ به ثبت برسانید.

  • • آدرس: بلوار آیت الله خامنه ای، جنب آموزشگاه آی تی نگار

سخن پایانی

تجربه گشت و گذار در کافه های بندر کنگ، در تمام ساعات روز حال و هوای منحصر به فردی دارد. از کافه­های نوستالژیک گرفته تا فضاهای لوکس، تمامی این موارد را می­توانید در بندر کنگ تجربه کنید. پس اگر به دنبال سفری خاطره­انگیز به بندر گنگ هستید، تنها کافی است همین حالا به سایت یوتراوز مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه بهره­مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی