حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 6 FE سامسونگ لغو شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

رویا تمام شد! بر اساس اطلاعاتی که به‌بیرون درز کرده بود، انتظار می‌رفت که سامسونگ از گوشی تاشو ارزان‌قیمت جدیدی، بدون پشتیبانی از قلم رونمایی کند. ادعا شده بود که این دستگاه قیمتی کمتر از ۱,۰۰۰ دلار خواهد داشت. هم‌اکنون اما گفته می‌شود که گلکسی Z Fold 6 FE لغو شده و این غول فناوری کره‌ای، برنامه های خود را تغییر داده است.

سامسونگ برنامه های خود را تغییر می‌دهد؛ گلکسی Z Fold 6 کنسل شد

سال هاست که شایعاتی درباره نسخه ارزان‌تر گوشی های تاشو سامسونگ منتشر می‌شود. تاکنون اما شاهد معرفی یک تلفن هوشمند تاشو با پسوند Fan Edition نبوده‌ایم. در سال جاری میلادی، اطلاعات زیادی به‌بیرون درز کرد و امیدوار بودیم که سامسونگ از گوشی تاشو ارزان‌قیمت جدیدی رونمایی کند. گزارش های فراوانی، درباره گلکسی Z Fold 6 FE اظهار نظر می‌کردند. گفته می‌شد که سامسونگ در سال ۲۰۲۴، بیش از هر سال دیگری بر روی یک تلفن هوشمند تاشو باریک و ارزان‌قیمت گلکسی زد فولد کار می‌کند.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد Galaxy Z Fold 6 FE حداقل در سال ۲۰۲۴، وارد فروشگاه ها نخواهد شد. پس از آنکه مشخص شد گوشی تاشو ارزان‌قیمت جدید این شرکت با نام گلکسی زد فولد ۶ اف ای ثبت شده، اما باز هم ادعا شد که سامسونگ در حال ارزیابی مجدد برنامه های اولیه خود است. این گوشی علی‌رغم عدم وجود دیجیتالیزه کننده برای قلم S Pen، اما باز هم ضخامت کمی نداشته و باریک‌تر از رقبای چینی خود نخواهد بود. در حال حاضر اما یک افشاگر اطلاعات، به صراحت بیان می‌کند که گلکسی Z Fold 6 FE «لغو شده» است.

به دلیل نامشخص بودن شرایط بازار و عدم وجود نقاط فروش منحصر به فرد در مقایسه با رقبا، سامسونگ توسعه گلکسی Z Fold 6 را قبل از تولید انبوه برنامه‌ریزی شده در ماه می، لغو کرده است. این گزارش ادعا می‌کند که در ماه جولای تنها شاهد رونمایی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های رقیب در سال جاری میلادی، کمی فعالیت خود را در بازار گوشی های تاشو کاهش دهند. همان‌طور که در گذشته برای شما نوشتیم، احتمالا در سال ۲۰۲۴ شاهد رونمایی OnePlus Open 2 نخواهیم بود. اما انتظار می‌رود که شیائومی و آنر گوشی های تاشو خود را به بازار عرضه کنند.

تغییر طراحی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ به این صورت خواهد بود

نظر شما چیست؟ آیا Galaxy Z Fold 6 FE می‌توانست برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی