حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه گریه کنیم، ترفندهای بازیگری 

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر تست‌های بازیگری را دیده باشید در اولین مرحله از افراد خواسته می‌شود که صحنه‌ای غم‌انگیز را تصور کنید و احساس خود را با گریه کردن در آن لحظه نشان دهد. کسی که بتواند بهتر در این لحظه گریه کند قطعا بازیگر بهتری هم هست. اما چرا؟ اینکه چطور بتوانیم گریه کنیم، ترفندهای بازیگری محسوب می‌شود که تنها متخصصانی باتجربه مثل مربیان بازیگری آموزشگاه بارانا قادرند این ترفندها را به روش اصولی به کودکان آموزش دهند. در دوره‌های آموزش بازیگری کودکان، کودک شما خواهد توانست که اصول بازیگری را از ابتدا و به ساده‌ترین شکل بیاموزد و در پایان دوره یک بازیگر حرفه‌ای شود.

آموزش بازیگری کودک بارانا

برای اینکه بهتر بتوانید با دوره آموزش بازیگری کودک بارانا آشنا شوید، یک جلسه مشاوره رایگان از سمت متخصصان و مشاوران این آموزشگاه برای شما فراهم است که هر وقت بخواهید خواهید توانست از آن استفاده کنید. اما قبل از این که به این جلسه بروید لازم است بدانید که دوره آموزش بازیگری کودک بارانا یکی از حرفه‌ای‌ترین دوره‌های آموزش بازیگری است که می‌توانید کودک خود را در آن ثبت‌نام کنید. علت آن هم این است که در این دوره ابتدا استعداد کودک شما با یک تست بازیگری مثل همین گریه کردن گرفته می‌شود که البته شرایط این تست به‌گونه‌ای است که کودک شما دچار اضطراب نباشد و بتواند از عهده ایفای نقش برآید.

بعد از کشف استعداد کودک شما، نوبت به پرورش این استعداد با برنامه‌ریزی که توسط مربیان دوره آموزش بازیگری بارانا طراحی می‌شود، می‌رسد. در این برنامه‌ریزی قدم به قدم برای رشد استعداد کودک شما برنامه چیده می‌شود و فرزند شما خواهد توانست در کنار دیگر هنرجویانی که هم دوره او هستند در مسیر حرفه‌ای شدن گام بردارد. البته در این مسیر شما به عنوان والدین کودک باید در کنارش باشید و او را تشویق کنید تا بتواند در این مسیر با اعتماد به نفس پیش رود.

جالب است بدانید که آموزشگاه بازیگری کودک بارانا که در سال 1385 با مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی تاسیس شد و امروزه با مدیریت خانم آرزو لطفی در حال کشف و پرورش استعداد کودکان شماست، در پایان دوره آموزش بازیگری یک مدرک معتبر بازیگری به کودک شما خواهد داد که با آن می‌تواند برای شرکت در پروژه‌های سینمایی و سریالی جدی اقدام کند. علاوه بر این اگر استعداد کودک شما زیاد باشد و توسط کارشناسان و متخصصان آموزشگاه بارانا تایید شود، برای شرکت در پروژه‌های جدی به بهترین کارگردانان و تهیه‌کنندگان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی حرفه‌ای معرفی خواهد شد.

مراحل یادگیری بازیگری در آموزشگاه بازیگری بارانا

اما استعداد بازیگری کودک شما چطور پرورش خواهد یافت؟ در دوره آموزش بازیگری بارانا طی 3 مرحله کودک شما از بازیگری آماتور به بازیگری حرفه‌ای که قادر است در نمایش‌های گروهی زنده ایفای نقش کند، تبدیل می‌شود. در هر کدام از این مراحل نکاتی جدید و اصولی به کودک شما آموزش داده خواهد شد که درنهایت مجوز ورود وی به پروژه‌های جدی سینمایی و سریالی کودک شما خواهد بود.

مرحله مقدماتی بازیگری

مرحله مقدماتی دوره آموزش بازیگری بارانا شامل یکسری تمرین بدنی و ذهنی است که کودک شما را از نظر فیزیکی و ذهنی آماده خواهد کرد که بتواند برای ورود به مرحله بعد که ایفای نقش‌های مختلف مثل گریه کردن، خندیدن، بیمار بودن و… است، آماده شود. ریلکس بودن بدن، داشتن اعتماد به نفس برای حضور در برابر جمع و بروز احساسات و هیجانات مختلف، تقویت مهارت ارتباط موثر با دیگر بازیگران و مواردی مثل این در مرحله مقدماتی به کودک شما آموزش داده خواهد شد تا بتوانید به مرحله بعد آموزش بازیگری بارانا وارد شوید.

مرحله متوسطه بازیگری

در این مرحله به کودک شما اکت یاد داده می‌شود. مجموعه‌ای از اکت‌هاست که کنار هم قرار گرفته می‌شود و یک نقش را به وجود می‌آورد. برای همین می‌توان یادگیری مرحله متوسط را یادگیری مواد پایه بازیگری حرفه‌ای دانست. اگر قرار است کودک شنا نقش یک آدم غمگین را بازی کند، باید بتواند خوب گریه کند. در مرحله متوسطه مربیان آموزشگاه بارانا در هر اکت کنار کودک شما هستند تا با دادن بازخورد مناسب مسیر آموزش وی را جهت دهی کرده و او را در مسیر درست قرار دهند. در این مرحله کودک شما کاملا نقش و جایگاه خود را می‌یابد و می‌تواند وارد مرحله حرفه‌ای بازیگری شود.

مرحله حرفه ای بازیگری

در مرحله آخر آموزش بازیگری بارانا، کودک شما برای ورود حرفه‌ای به دنیای بازیگری آماده می‌شود. در این مرحله کودک شما یک بازیگر حرفه‌ای شده و می‌تواند نقش‌های مختلف را به‌صورت حرفه‌ای ایفا کند. در این مرحله بهترین مربیان بازیگری کودک شما را منتور می‌کنند تا بتواند نقش‌های مختلفی را در برابر دیگران به‌صورت زنده اجرا کند. در این مرحله از سمت آموزشگاه بازیگری بارانا کودک شما و دیگر هنرجویان همراه او مشغول اجرای یکسری نمایش‌های گروهی برای مراسمات و مناسبت‌های مختلف در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف آماده شده و درنهایت این نمایش‌ها را اجرا می‌کنند.

ترفندهای بازیگری

یکی از ترفندهای جالبی که در دوره آموزش بازیگری بارانا به کودک شما آموزش داده خواهد شد همان چگونه گریه کردن است که شاید در ابتدا ساده به نظر برسد اما در عمل انجام این اکت بسیار دشوار است. علت آن هم این است که کودک شما نمی‌تواند به سادگی خود را از لحاظ روحی در یک موقعیت غمگین و روحی دردناک قرار دهد و اشک خود را درآورد. چرا؟ چون کودک شما هنوز تجربه زیسته زیادی ندارد که در آن موقعیت‌های غمگین و شاد زیادی وجود داشته باشد و بتواند از آن‌ها برای بروز احساساتش استفاده کند.

نتیجه این که اگر کودک شما قرار است اکتی مثل گریه کردن را بازی کند لازم است که از یک سری ترفند استفاده کند که در آموزشگاه بازیگری بارانا به او آموزش داده خواهد شد. یکی از این ترفندها برای گریه کردن این است که کودک شما به یک گوشه خیره شود تا چشمانش به تدریج خسته شود و اشک بیاید. اینطور با پلک زدن آب جمع شده در چشمانش جاری شده و می‌توان گفت که در حال گریه کردن است. خیره شدن به یک گوشه باعث می‌شود چهره کودک شما خسته و غمگین نیز به نظر برسد و اکت واقعی‌تر به نظر برسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات