حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دارالترجمه فوری چیست و چه خدماتی ارائه میدهد؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

هر ساله افراد بسیاری به دلایل مختلف مانند انواع سفر تفریحی یا حتی افزایش سطح کیفی و علمی مدارک دانشگاهی خود برای تحصیل به کشورهای مختلف سفر می‌کنند. گاهی مواقع پیش می‌آید که افراد قبل از سفر فرصت کافی برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود را ندارند. لذا در این شرایط به خدمات یک دارالترجمه فوری معتبر نیاز پیدا می‌کنند. برخی از دفاتر ترجمه رسمی در تهران خدمات ترجمه رسمی فوری را طبق شرایط خاصی ارائه میدهند.

دارالترجمه فوری چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

به ترجمه رسمی مدارک هویتی، دانشگاهی و شغلی از زبان مبدا به زبان مقصد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را ترجمه رسمی فوری می‌گویند. در ترجمه فوری، مترجم رسمی باید اسناد و مدارک را سریع‌تر از حالت عادی ترجمه کند، در حالت عادی برای ترجمه یک مدرک به دلیل حساسیت و تخصصی بودن به سه تا چهار روز زمان نیاز است. دارلترجمه رسمی آقای ترجمه با استفاده از مترجمین خبره و با سابقه، خدمات ترجمه رسمی فوری را با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد.

دارالترجمه رسمی فوری انگلیسی

همانطور که میدانید، زبان انگلیسی پر کاربردترین زبان در دنیاست، لذا بسیاری از کشورهای دنیا ترجمه مدارک را به زبان انگلیسی مورد قبول قرار می‌دهند به همین دلیل اگر در دانشگاه‌های انگلیسی زبان مورد پذیرش قرار گرفتید برای ترجمه فوری مدارک به زبان انگلیسی به یک دارالترجمه انگلیسی معتبر نیاز دارید. آقای ترجمه می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند.

دارالترجمه رسمی آقای ترجمه با در اختیار داشتن مترجمین رسمی حرفه‌ای و مجرب برای زبان انگلیسی می‌تواند به صورت یک روزه ترجمه‌های رسمی مدارک به انگلیسی را به متقاضیان ارائه دهد.

ترجمه رسمی فوری

کیفیت ترجمه فوری با ترجمه عادی چه تفاوتی دارد؟

ممکن است به دلایل مختلفی مانند کسری مدرک یا فراموشی یک مدرک یا حتی دیر آماده شدن برخی از مدارک، شرایط طوری پیش برود که به خدمات ترجمه رسمی فوری مدارک خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز داشته باشید. در این صورت می‌توانید با ثبت سفارش ترجمه رسمی فوری در دارالترجمه رسمی آقای ترجمه در مدت زمان بسیار کوتاهی ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود را در تحویل بگیرید.

مسئولیت ترجمه فوری در این دارالترجمه را مترجم‌های رسمی خبره که دارای سالها تجربه می‌باشند به عهده دارند. به همین دلیل حتی اگر به ترجمه رسمی فوری نیاز داشته باشید، دیگر نگران پایین آمدن کیفیت ترجمه خود نخواهید بود. در واقع در دارالترجمه رسمی آقای ترجمه، کیفیت ترجمه فوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در واقع فرآیند اجرای ترجمه رسمی فوری مدارک تفاوتی با ترجمه رسمی عادی ندارد و فقط این ترجمه‌ها که در موارد خاصی پیش می‌آیند و معمولا به صورت تک مدرک هستند، خارج از نوبت انجام می‌شوند.

هزینه ترجمه رسمی فوری چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌های ترجمه مدارک توسط کانون رسمی مترجمان رسمی دادگستری تعیین و به دارالترجمه‌های رسمی ابلاغ می‌گردد. در دارالترجمه رسمی آقای ترجمه نیز هزینه ترجمه رسمی فوری طبق همین نرخنامه محاسبه و از متقاضیان ترجمه رسمی دریافت می‌گردد. در صورت نیاز می‌توانید برای اطلاع از قیمت ترجمه رسمی فوری با مشاورین آقای ترجمه از طریق پشتیبانی وب‌سایت یا واتس اپ 24 ساعته مجموعه ارتباط برقرار کنید.

دارالترجمه رسمی آقای ترجمه

ثبت سفارش ترجمه فوری مدارک

برای ثبت سفارش ترجمه رسمی فوری به بخش گفتگوی آنلاین و یا چت واتساپ، در سایت دارالترجمه آقای ترجمه مراجعه کنید و درخواست خود را برای مترجم رسمی زبان مورد نظر خود ارسال نمایید. پس از ثبت درخواست و ارسال اسکن مدارک بلافاصله روند ترجمه مدارک آغاز خواهد شد. بهتر است بدانید که برای ترجمه رسمی باید اصل مدارک توسط مترجم رسمی برای تایید روئیت شود همچنین ارسال مدارک به دارالترجمه در صورت درخواست مشتری توسط پیک رایگان و معتمد دارالترجمه انجام می‌شود.

دریافت تاییدیه مدارک تحصیلی از آموزش و پرورش

برای دریافت تاییدیه مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، ابتدا باید فرم درخواست تاییدیه تحصیلی را که در سایت آموزش و پرورش قابل دسترسی است پر کنید و هزینه آن را نیز در آخر به صورت انلاین واریز نمایید. تاییدیه تحصیلی معمولا بین 3 روز تا 2 هفته بر روی سایت آموزش و پرورش آپلود می‌شود و متقاضی می‌تواند با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری آنرا مشاهده و دریافت کند. البته به دلیل وقت‌گیر بودن و حساسیت این پروسه می‌توانید با ارائه مدارک خود به دارالترجمه رسمی آقای ترجمه، ثبت تاییدیه تحصیلی خود را به کارشناسان با سابقه این دارالترجمه بسپارید.

ترجمه رسمی مدارک

دریافت تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری

دانشگاه‌ها و یا مراکز دولتی خارج از کشور ترجمه رسمی اسناد و مدارک را تنها با تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری مورد قبول قرار می‌دهد. به همین دلیل در ترجمه رسمی فوری نیز باید ابتدا تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه را دریافت نمایید که معمولا پروسه‌ای زمان بر است و در صورت درخواست مشتری دریافت این تاییدیه‌ها می‌تواند توسط کارشناسان دارالترجمه آقای ترجمه انجام شود.

نحوه ارسال مدارک برای ترجمه فوری به چه صورت است؟

در دارالترجمه‌ رسمی فوری آقای ترجمه برای افزایش سرعت روند ترجمه ارسال مدارک توسط پیک‌ متعهد و رایگان دارالترجمه انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست در ترافیک سرسام آور روزانه اسناد و مدارک خود را شخصا به دفتر دارالترجمه تحویل دهید پس از اتمام پروسه ترجمه فوری مدارک اسناد و مدارک مجددا توسط پیک معتمد در محل مورد نظر تحویل داده خواهد شد.

ترجمه فوری مدارک دانشگاهی

در پایان یک دوره تحصیلی و یا آموزشی از دانشگاه‌ و یا مراکز علمی مدارکی به شما تعلق می‌گیرد اما طبق قوانین بین المللی اصل این مدارک در کشورهای دیگر مورد قبول نمی‌باشند و برای ارائه آن‌ها به دانشگاه برای ادامه تحصیل و یا مراکز دولتی و خصوصی برای درخواست کار در خارج از کشور باید ترجمه رسمی مدارک خود را برای دریافت ویزا ارائه دهید. به طور مثال اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه را دارید حتما پس از انجام ثبت نام اولیه از شما ترجمه مدارک را درخواست می‌کنند. در این مواقع اگر وقت کافی برای ترجمه در اختیار ندارید باید به یک دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی مراجعه کنید. همچنین اگر قصد دارید که مدارک خود را به دانشگاهی در کشور آلمان ارائه دهید باید به یک دارالترجمه رسمی فوری آلمانی نیاز پیدا خواهید کرد.

ترجمه فوری مدارک چه زمانی مورد نیاز است؟

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارید و پس از مکاتبات طولانی با دانشگاه‌های مختلف موفق به کسب پذیرش از یک دانشگاه معتبر شده باشید و باید به سرعت مدارک تحصیلی خود را که از دانشگاه‌های ایران دریافت کرده‌اید به صورت رسمی ترجمه کنید بدون شک به ترجمه رسمی فوری نیاز پیدا خواهید کرد.

آقای ترجمه

دسترسی سریع به دارالترجمه رسمی فوری

فرقی نمی‌کند در کجای تهران و یا ایران زندگی می‌کنید بدون شک دارالترجمه رسمی آقای ترجمه نزدیکترین و در دسترس‌ترین دارالترجمه رسمی به شما بوده و شما می‌توانید در زمان بسیار کوتاهی با مراجعه به وبسایت این دارالترجمه درخواست ترجمه رسمی فوری مدارک و اسناد خود را ثبت کنید. همچنین مشاورین این مجموعه به صورت 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته از طریق واتس اپ پاسخگوی مشتریان عزیز خواهند بود..

سخن آخر…

امروزه برای افزایش حوزه کسب و کار همچنین ادامه تحصیل در دانشگاه‌های درجه یک دنیا، ترجمه رسمی مدارک برای ارائه به شرکای خارجی و یا دانشگاه‌های خارج از کشور بسیار مهم و الزامی می‌باشد. خدمات ترجمه رسمی فوری دارالترجمه رسمی آقای ترجمه تاثیر بسیار زیادی در موفقت شما برای دستیابی به بازارهای جهانی و معرفی کسب و کارتان به شرکای تجاری بین المللی دارد. همچنین مترجمین رسمی و متعهد این مجموعه برای پذیرش شما در دانشگا‌ه‌های خارج از کشور مشاوره صحیح و کاربردی ارائه خواهند داد.

این مطلب برای همه افرادی که قصد ترجمه رسمی فوری مدارک خود در یک دارالترجمه رسمی معتبر را دارند، مفید است اما اگر همچنان سوال یا ابهامی در این خصوص دارید می‌توانید به وب‌سایت دارالترجمه فوری آقای ترجمه مراجعه کرده و از پشتیبانی آنلاین این دفتر ترجمه رسمی، بهرهمند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات