حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی تلویزیون اقتصادی ال جی ur8050 مدل 2023

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تلویزیون ال جی UR8050 محصول 2023 می باشد و یکی از تلویزیون های ارازن قیمت ال جی است.مدل کامل آن UR8050PSB می باشد و جایگزین مدل 2022 UQ8050 شده است و بسیار مشابه آن است.

این تلویزیون ال جی 2023 از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و تمام تصاویر را با وضوح عالی 3840×2160 نمایش می دهد و این سبب شده که تصاویر با جزئیات فوق العاده ای نمایش داده شوند.

این نمایشگر  ال جی از پنل IPS برخوردار است و برای تماشای دسته جمعی عالی است چرا که این پنل زاویه دید بسیار گسترده ای دارد و بیننده در هر زاویه ای شاهد تصاویر شفاف و با کیفیت خواهد بود.البته این پنل نسبت به پنل VA از کنتراست کمی برخوردار است و نمی تواند رنگ مشکی عمیقی تولید کند،به همین دلیل این تی وی برای اتاق های تاریک خیلی جالب نیست.

ال جی در این تلویزیون از تکنولوژی Local Dimming هم استفاده نکرده است،بنابراین شانسی برای بهبود کنتراست هم وجود ندارد.البته این تلویزیون مجهز به تکنولوژی LG Local Contrast می باشد که تا حدی کنتراست را بهبود بخشیده است اما خب باز هم برای علاقه مندان به کنتراست بالا خیلی خوب نیست.البته ظاهراً سایزهای 70 اینچ و 50 اینچ این مدل با پنل VA عرضه شده است پس اگر این طور باشد طرفداران کنتراست شانس داشتن این مدل با کنتراست بالا را دارند.

این تلویزیون دارای نور پس زمینه Direct LED است و روشنایی خوبی دارد.ال جی در این تلویزیون ارزان قیمت از پردازنده α5 AI Processor 4K Gen6 استفاده کرده است که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر را بهینه می کند تا تجربه تماشای بی نظیر را برای بیننده رقم زند.این پردازنده دارای مزایای دیگری مانند ارتقاء تصاویر غیر فورکی به فورکی است که به کمک تکنولوژی 4K Upscaling صورت می گیرد.تلویزیون 2023 ال جی مدل UR8050 به لطف داشتن فرمت های HDR10 و HLG عملکرد HDR خوبی دارد و می تواند تصاویر روشن و تاریک را با کیفیت بالا و جزئیات دقیق نمایش دهد.

علاوه بر این این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت است و می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش دهد.ال جی در این محصول از تکنولوژی Dynamic Tone Mapping هم استفاده کرده است که آن نیز توانسته تا حدی رنگ و کنتراست را بهبود بخشد.این تلویزیون ارزان قیمت ال جی محدود به رفرش ریت 60 هرتز است و تنها می تواند محتوای 4K@60Hz را نمایش دهد.الجی در این تی وی از تکنولوژی AI Brightness Control هم استفاده کرده است که کار آن تنظیم نور صفحه نمایش با توجه به نور محیط است و به لطف آن تصاویر در هر شرایط نوری با کیفیت عالی ارائه می شوند.

همچنین این تلویزیون دارای Filmmaker Mode است که می توانید با فعال کردن آن فیلم ها را واقعی تر و بدون پردازش های اضافه مشاهده کنید.علاوه بر این مدل معرفی شده دارای چندین حالت تصویری دیگر است که شما می توانید به دلخواه خود انها را تغییر دهید و تصاویر را هر گونه که دوست دارید مشاهده کنید.حالت های تصویری این تلویزیون شامل حالت فیلم ساز (Filmmaker)، حالت ورزشی (Sports)، حالت بازی (Game)، حالت سینما (Cinema)، حالت استاندارد (Standard)،حالت اکو (Eco)،حالت زنده (Vivid)، حالت اتاق تاریک (Dark Room) و حالت اتاق روشن (Bright Room) است.شما می توانید به دلخواه خود هر یک از این حالت های تصویری را فعال و یا غیر فعال کنید.

۲۰۲۳۰۸۱۵_۲۲۰۲۴۰-1

 

توانایی صوتی تلویزیون ال جی UR8050

این تلویزیون ال جی دارای یک کیفیت صوتی معمولی رو به خوب است. برند ال جی برای هر اندازه از تلویزیون یک توان صوتی مناسب با آن را تعبیه کرده است مثلا برای تلویزیون‌های 75 و 86 میزان توان صوتی بیشتری را در مقایسه با تلویزیون‌های 55 و 65 اینچ موجود کرده است که این خود یک ویژگی بسیار مثبت و کاری نسبتا جدید از ال جی است.

این محصول دارای سیستم‌های صوتی 2.0 کاناله‌ای می‌باشد که میزان 20 وات صدای رسا به سمع کاربر می‌رساند این میزان صدای 20 وات برای یک نمایشگر 55 اینچ جوابگو بوده و شما را از خرید هر گونه ساندبار و سینما خانگی بی نیاز می‌سازد. اسپیکرهای محصول از نوع Down Firing بوده که سیستم صوتی 2.1 کاناله‌ای را به میزان صدای 5.1.2 کاناله‌ای مجازی تبدیل می‌کند به گونه‌ای که میزان و کیفیت صدا را فراتز از حد معمول به اجرا می‌گذارد.

تلویزیون ال جی UR8050 دارای سیستم تنظیم صدا با استفاده از هوش مصنوعی است. این سیستم از میکروفون Magic Remote برای کنترل نمودن صدا برای مطابقت با فضای اتاق استفاده می نماید و هدف از آن ارائه یک ارائه صوتی ارتقا یافته بر اساس محیط است.

طراحی تلویزیون UR8050

با اولین نگاه به این تلویزیون جذب ان میشوید و مطمئنا بعد مدتی عاشقش میشوید، ال جی همواره از بهترین طراحان و زبردست ترینانشان بهره میبرد، زیرا به خوبی از این موضوع آگاه است که طراحی و زیبایی تلویزیون چه اهمیت بالایی برای خریداران و استفاده کنندگان آن دارد.تلویزیون 2023 ال جی UR8050 با حاشیه‌ای نازک طراحی شده به گونه‌ای که شما اصلا متوجه آن نخواهید بود.

شما پیش روی تان تلویزیونی را می‌بینید که بر روی دو پایه ایستاده و هر کدام از پایه‌ها در طرفی قرار دارند تا بدنه محکم بایستد و لرزشی نداشته باشد؛ پایه‌ها دوشاخه‌ای بوده‌اند و با حالتی زیبا قرار گرفته‌اند.همچنین در قسمت پشت دستگاه درگاه‌ها واقع شده‌اند و دسترسی به آن‌ها چندان سخت نمی‌باشد. ال جی این مدل از تلویزیون خود را در سایزهای 43، 50، 55، 65، 70، 75 و 86 اینچ طراحی کرده تا بتوانید برای محیط‌های کوچک و بزرگ از آن استفاده کنید.

هوشمندی تلویزیون ال جی ur8050

تلویزیون هوشمند ال جی UR8050 مجهز به سیستم عامل webOS نسخه 23 است و امکانات بسیار خوبی دارد.این سیستم عامل هم دارای تبلیغاتی است که قابل حذف نیستند و باید انها را تحمل کنید.این تلویزیون دارای قابلیت ThinQ است که به شما امکان می دهد سایر دستگاه های هوشمند منزل خود را به تلویزیون وصل و کنترل کنید و یا برعکس با گوشی خود تلویزیون را کنترل کنید.محصول نامبرده از قابلیت HomeKit هم برخوردار است که به کمک آن می توانید به راحتی با گوشی ایفون خود تلویزیون را کنترل و مدیریت کنید.

این تلویزیون از دستیارهای صوتی Google Assistant و Alexa هم برخوردار است و شما می توانید به کمک انها به راحتی با صدای خود تلویزیون را کنترل کنید.این نمایشگر دارای قابلیت جستجوی صوتی هم می باشد و این به این معنی است که می توانید با صدای خود محتوای دلخواه را جستجو کنید.

تلویزیون 55 اینچ ال جی UR8050 از قابلیت های Screen Share و Apple Airplay 2 هم برخوردار است که از طریق انها می توانید به اسانی و بدون سیم گوشی های Android و ios خود را به تلویزیون وصل کنید.علاوه بر این دارای قابلیت Sound Share است که آن هم به کاربر امکان می دهد تا بدون سیم صدای تلویزیون را به بلندگوها و هدفون های بلوتوث سازگار منتقل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های هوشمند این تلویزیون قابلیت اشتراک گذاری اتاق به اتاق (Room to Room Share) است.مزایای این قابلیت این است که به کاربر امکان می دهد تا محتوای تلویزیون نشیمن را بر روی تلویزیون دیگر موجود در خانه پخش کنید.البته باید هر دو تلویزیون به یک وای فای متصل باشند.محصول نامبرده مجهز به Full Web Browser هم می باشد و شما می توانید به اسانی محتوای مورد نظر خود را جستجو کنید.ال جی مانند سایر مدل ها این تلویزیون را مجهز به Sports Alert کرده است تا علاقه مندان به ورزش بتوانند به راحتی مسابقات ورزشی مورد علاقه خود را دنبال کنند.

این تلویزیون دارای قابلیت Family Settings هم می باشد که به کمک آن می توانید بعضی از برنامه ها و کانال ها را محدود کنید تا همه به انها دسترسی نداشته باشند.این تلویزیون ال جی از قابلیت USB Camera Compatible برخوردار است و شما می توانید به راحتی از طریق USB وبکم را به تلویزیون وصل و از آن استفاده کنید.این تلویزیون دارای قابلیت Wi Fi (وای فای) نسخه 5 است و شما می توانید به کمک آن بدون سیم به اینترنت وصل شوید.علاوه بر این مدل معرفی شده دارای پورت LAN می باشد که با استفاده از هم می توانید از طریق کابل تلویزیون را به اینترنت وصل کنید و از خدمات اینترنتی استفاده کنید.این تلویزیون از قابلیت بلوتوث نسخه 5 برخوردار است و این هم امکان اتصال بدون سیم سایر دستگاه را به تلویزیون خواهد داد.

جمع بندی نهایی

تلویزیون ال جی UR8050 که در این مقاله خدمت شما معرفی شده با ویژگی‌های خوبی دیزاین شده اگرچه مدلی گیمینگ نبوده اما برای کاربرانی که علاقه زیادی به چنین ویژگی‌هایی ندارند می‌تواند انتخاب خوبی باشد.همچنین قیمت این محصول مناسب بوده و می‎‌توانید به راحتی خرید آن را انجام دهید و در این زمینه نگرانی برای شما باقی نخواهد گذاشت.

با این اوصاف اگر شما قصد خرید این تلویزیون یا هر تلویزیون دیگری را دارید میتوانید به وبسایت ما www.ramzoraz.net سر بزنید و با همکاران ما تماس بگیرید و از راهنمایی های همکاران ما به صورت رایگان بهره مند شوید ضمنا کالا به صورت پرداخت درب محل براتون ارسال میشود و شما بعد از تست کالا و اطمینان از سلامت ان مبلغ ان را تسویه میکنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات