حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین و نمایشگر آنر ۲۰۰ پرو فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

شایعه شده که دو گوشی هوشمند Honor 200 و Honor 200 Pro در دست توسعه قرار دارند. هم‌اکنون گزارشی منتشر شده که مشخصات دوربین و صفحه نمایش آنر ۲۰۰ پرو را نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر ۲۰۰ پرو به دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، برخی از مشخصات Honor 200 Pro را به اشتراک گذاشت. اطلاعات مذکور عمدتاً مربوط به مشخصات دوربین و صفحه نمایش این تلفن هوشمند است. انتظار می‌رود که آنر ۲۰۰ پرو دارای صفحه نمایشی با وضوح 1.5K باشد. دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول قرار خواهد گرفت. این نمایشگر دارای طراحی «کمی خمیده» است. مانند انحنای ظریفی که در Honor 100 Pro دیدیم.

پست Digital Chat Station

به سراغ مشخصات دوربین آنر ۲۰۰ پرو می‌رویم. دوربین اصلی این تلفن هوشمند دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره‌مند است. برخورداری از لرزشگیر اپتیکال، یک ویژگی رایج در تلفن های هوشمند بالارده است. همچنین فاش شده که این دستگاه دارای دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو بوده که توانایی زوم اپتیکال ۲.۵ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی همچنین دارای توانایی زوم دیجیتال ۵۰ برابری خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته می‌دانیم که تراشه Snapdragon 8 Gen 3 نیروی پردازشی مورد نیاز Honor 200 Pro را تامین خواهد کرد. همچنین ادعا می‌شود که Honor 200 از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 بهره‌مند خواهد بود. این چیپست کوالکام دارای معماری مشابه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بوده اما فرکانس پایین‌تری دارد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که عملکرد آنر ۲۰۰، نزدیک به مدل پرو باشد. اطلاعاتی نیز درباره زمان رونمایی سری آنر ۲۰۰ منتشر شده است. گفته می‌شود که این دو تلفن هوشمند تا پایان ماه جاری میلادی (اوایل خرداد ماه) معرفی خواهند شد.

آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو با تراشه های قدرتمند اسنپدراگون از راه می‌رسند

نظر شما درباره گوشی های آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی