حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT 6T با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ به‌زودی معرفی می‌شود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی به‌تازگی تأیید کرده که از گوشی جدید سری GT در کشور هند رونمایی خواهد کرد. این تلفن هوشمند در ماه می (تا اوایل خرداد) معرفی خواهد شد. همچنین تأیید شده که ریلمی GT 6T از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ برخوردار خواهد بود.

ریلمی GT 6T دارای صفحه نمایشی با لبه های خمیده خواهد بود

میکروسایت رونمایی GT 6T در وب‌سایت Realme قابل مشاهده است. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در بازار هند خواهد بود. این دستگاه در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیازی بیش از ۱.۵ میلیون شده است. ریلمی ادعا می‌کند که GT 6T در بخش خود دارای تراشه قدرتمند، سیستم خنک‌کننده قوی و شارژ سریع خواهد بود. این دستگاه به سیستم خنک‌کننده محفظه بخار مجهز می‌شود. تصویر این گوشی در میکروسایت مربوط به آن قابل مشاهده است. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که Realme GT 6T دارای یک صفحه نمایش با لبه های خمیده بوده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

Realme GT 6T

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند آینده ریلمی وجود ندارد. وب‌سایت Mysmartprice اشاره می‌کند که احتمالا این گوشی هوشمند نسخه تغییر نام یافته ریلمی GT Neo 6 SE خواهد بود. این گوشی چند هفته پیش با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ و در کشور چین معرفی شد.

ریلمی GT 6T دارای نمایشگر خمیده خواهد بود

ریلمی نئو ۶ اس ای دارای صفحه نمایش AMOLED یا رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX882 برخوردار است. دوربین سلفی نیز از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، جسچر های کنترل هوش مصنوعی، استاندارد IP65 و اسپیکر های استریو اشاره کرد.

ریلمی GT Neo 6 SE با Snapdragon 7+ Gen 3 و نمایشگر ۶۰۰۰ نیت معرفی شد: فقط ۲۳۵ دلار

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی