حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید One UI 6.1 گلکسی اس ۲۲ سامسونگ دوباره منتشر شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۵، سامسونگ

سامسونگ چندی پیش آپدیت One UI 6.1 را برای سری گلکسی S21 و S22 عرضه کرد. پس از مدتی آپدیت گلکسی S22 سامسونگ متوقف شد. خبر خوب این که آپدیت اندروید One UI 6.1 گلکسی اس ۲۲ سامسونگ دوباره منتشر شده است.

آپدیت اندروید One UI 6.1 گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

هفته گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای بسیاری از دستگاه‌ها، از جمله خانواده Galaxy S22 عرضه کرد. تنها یک روز بعد از انتشار، این شرکت عرضه آپدیت سری S22 را به دلیل اشکالی که باعث می‌شد صفحه قفل و صفحه لمسی پس از به‌روزرسانی دیگر کار نکنند، متوقف کرد.

حالا و تقریباً یک هفته بعد، به نظر می رسد که عرضه این آپدیت حداقل در بازار خانگی سامسونگ کره از سر گرفته شده است. بنا به گفته یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، اکنون یک بیلد جدید در حال انتشار است.

امیدواریم این بار همه چیز بهتر پیش برود، و هیچ اشکال دیگری در این به‌روزرسانی یافت نشود. اگر اینطور باشد، پس باید انتظار داشته باشیم که این آپدیت به زودی در سراسر جهان منشتر شود.

خانواده گلکسی اس 22 اکثر ویژگی‌های گلکسی AI را دریافت می‌کنند که با سری گلکسی اس 24 در ژانویه امسال عرضه شد. هدف اعلام شده سامسونگ این است که تا پایان سال جاری، گلکسی AI در بیش از 100 میلیون دستگاه در دسترس باشد.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه این به‌روزسانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)