حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite با طراحی مشابه آیفون معرفی شدند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

ماه گذشته میلادی بود که ZTE از گوشی پرچمدار Axon 60 Ultra رونمایی کرد. هم‌اکنون اما شاهد معرفی دو تلفن هوشمند جدید از این سری هستیم. ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite گوشی های مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که طراحی و مشخصات نسبتاً مشابهی دارند.

گوشی ZTE Axon 60 با تراشه Unisoc رونمایی شد

طراحی زد تی ای آکسون ۶۰ و آکسون ۶۰ لایت مشابه گوشی های آیفون است. در قاب پشتی این دو تلفن هوشمند شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مربعی شکل با سه سنسور هستیم. فریم این دو دستگاه تخت بوده  رنگ قرمز دکمه پاور باعث می‌شود که بیشتر به چشم بیاید. سنسور اثرانگشت نیز بر روی دکمه پاور قرار دارد.

ZTE Axon 60

دوربین سلفی ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite درون یک پانچ هول قرار دارد که مشابه «داینامیک آیلند» اپل عمل می‌کند. ZTE این ویژگی را Live Island نام‌گذاری کرده و برای نمایش اعلان ها به کار می‌آید. Axon 60 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی با رزولوشن FullHD+ است. اما مدل Lite به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی مجهز شده است.

گوشی های ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردارند. مدل استاندارد دارای دوربین ماکرو ۲ و دوربین تشخیص عمق نیز هست. متأسفانه اطلاعاتی درباره سنسور دوربین تشخیص عمق این دستگاه به‌اشتراک گذاشته نشده است. Axon 60 Lite علاوه بر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از دوربین های تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و هوش مصنوعی بهره‌مند می‌برد. زد تی ای آکسون ۶۰ استاندارد دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بوده اما برای نسخه لایت، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

ZTE Axon 60 Lite

تراشه Unisoc T616 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ZTE Axon 60 را بر عهده دارد. اما Axon 60 Lite از تراشه Unisoc T606 بهره می‌برد. نسخه استاندارد با ۶ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید در حالی که نسخه لایت با ۴ گیگابایت حافظه رم (به علاوه ویژگی رم مجازی) قابل تهیه خواهد بود. هر دو این تلفن های هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردارند و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. این دو دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ به دست خریداران خواهند رسید.

قیمت زد تی ای آکسون ۶۰ و آکسون ۶۰ لایت

گوشی های ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite در رنگ های طلایی، بنفش، مشکی و آبی عرضه می‌شوند. نسخه استاندارد با قیمت معادل ۲۱۹ دلار قابل تهیه خواهد بود، اما نسخه لایت با قیمت معادل ۱۷۷ دلار به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی ZTE Axon 60 Ultra با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند جدید ZTE و کپی کاری از گوشی های آیفون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی