حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 60 Ultra با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

امروز، کمپانی ZTE از گوشی پرچمدار جدید خود، یعنی Axon 60 Ultra رونمایی کرد. این تلفن هوشمند مانند نسل قبل، Axon 50 Ultra، از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. این دستگاه اما از جدیدترین تراشه پرچمدار برخوردار نیست. این گوشی جدید ZTE با تمرکز بر امنیت کاربران، تولید شده است.

گوشی ZTE Axon 60 Ultra از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است

همانطور که اشاره شد، گوشی ZTE Axon 60 Ultra دارای «فناوری ارتباط ماهواره ای ZTE Hongyu» است و اتصال ماهواره‌ای دوگانه را ارائه می‌کند. در نتیجه، می‌تواند تماس‌ های صوتی زنده و پیام‌های متنی دو طرفه را تنها با ارتباط ماهواره‌ای دریافت و ارسال کرد. این دستگاه دارای ۸ آنتن داخلی است. این تلفن هوشمند به یک تراشه مستقل امنیتی مجهز شده است. در حقیقت، آکسون ۶۰ اولترا دارای «معماری دو سیستمی» است.

ZTE Axon 60 Ultra

این معماری دو سیستمی توانایی سوئیچ بین دو حالت مختلف کار یعنی «حالت کاربر» و «حالت کرنل» را ارائه می‌کند. «حالت کاربر» اجازه می‌دهد تا برنامه ها با دسترسی محدود به منابع سیستم اجرا شوند؛ در حالی که «حالت کرنل» به سیستم عامل دسترسی نامحدود به منابع سخت افزاری را می‌دهد. این جداسازی از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کرده و تضمین می‌کند که سیستم عامل می‌تواند گوشی را به طور مؤثر، کنترل و محافظت کند.

زد تی ای Axon 60 Ultra دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. Axon 50 Ultra دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بود. این صفحه نمایش دارای گواهینامه SGS بوده و دارای تراکم پیکسلی 425ppi است. نسل گذشته تراکم 395ppi داشت.

ZTE Axon 60 Ultra

این تلفن هوشمند جدید ZTE از تراشه پرچمدار سال گذشته کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، بهره می‌برد. آکسون ۶۰ اولترا از حافظه رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره می‌برد.‌ باتری این دستگاه ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از NFC، مادون قرمز و گواهینامه IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) اشاره کرد.

آکسون ۶۰ اولترا

برای Axon 60 Ultra، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین سلفی وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، متأسفانه ZTE هنوز جزئیات پیکربندی و قیمت آکسون ۶۰ اولترا را به اشتراک نگذاشته است.

گوشی ZTE Axon 50 Ultra با قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی