حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه آپدیت One UI 7.0 سامسونگ گلکسی S24 آغاز شده است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

در حالی که آپدیت اندورید ۱۵ گوگل هنوز به فاز نهایی و قابل عرضه خود نرسیده است، اما شرکت‌های تولیدکننده محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل در حال توسعه پوسته اختصاصی خود بر مبنای آن هستند. در همین راستا به تازگی شنیده می‌شود که توسعه آپدیت One UI 7.0 سامسونگ گلکسی S24 آغاز شده است.

آپدیت One UI 7.0 سامسونگ

چندی پیش، گوگل نسخه بتای جدید اندروید 15 را منتشر کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ بر مبنای آن توسعه رابط کاربری One UI 7.0 را برای Galaxy S24 آغاز کرده است. البته باید توجه داشته باشید که توسعه این پوسته اختصاصی سامسونگ به تازگی آغاز شده و تا عرضه نهایی فاصله دارد.

آنطور که گزارش شده، سامسونگ توسعه داخلی One UI 7.0 را آغاز کرده و طبیعتا مبتنی بر اندروید 15 خواهد بود. این گزارش بر مبنای فیرمور جدیدی است که این شرکت در حال آزمایش داخلی بر روی Galaxy S24 Ultra بوده و دارای نسخه S928BXXU2BXE2 است. اگر توجه کنید، حرف چهارم سمت راست از A به B تغییر کرده و این تغییر فقط برای آپدیت‌های اساسی One UI اتفاق می افتد.

در تصویر بالا می توانید فریمور رصد شده را در سرورهای سامسونگ مشاهده کنید.

این آپدیت جدید برای Galaxy S24 Ultra روی رام منطقه اروپا (EUX) تست شده و نسخه مخصوص دیگر مناطق ممکن است به زودی زودی سرورهای سامسونگ قرار گیرد. همچنین  توسعه آپدیت One UI 7.0 ممکن است به زودی برای سایر دستگاه‌های رده بالای Galaxy آغاز شود.

آنطور که ما انتظار داریم، آپدیت اندورید ۱۵ سامسونگ با رابط کاربری One UI 7.0 جایی حوالی اواسط پاییز ۱۴۰۳ برای اولین موج دستگاه‌های سامسونگ ارائه خواهد شد.

شما از آپدیت One UI 7.0 سامسونگ چه انتظاراتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)