حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۷ اسلیم اپل تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

مدتی هست که سبد محصولات موبایلی اپل نسبتا قابل پیش‌بینی شده است. از سری آیفون ۱۲ شاهد ۴ عضو در این سبد هستیم که با یک تغییر کوچک، تا کنون ادامه دارد. اپل تصمیم گرفت با سری آیفون ۱۴ از مدل Mini صرف‌نظر کند و مدل Plus را جایگزین آن کرد. حالا گویا در سری iPhone 17 همین عضو دوباره جایگزین خواهد شد. شایعه شده که آیفون ۱۷ اسلیم به جای مدل پلاس و تا سال ۲۰۲۵ رونمایی می‌شود.

آیفون ۱۷ اسلیم اپل

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ تا پایان تابستان سال جاری به طور رسمی رونمایی شوند. البته این باعث نمی‌شود که کارخانه شایعات برای سری iPhone 17 چیزی در چنته نداشته باشد.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، احتمالا خانواده آیفون ۱۷ با طراحی جدید، ارتقاء دوربین سلفی و جزیره پویا کوچکتر (Dynamic Island) عرضه شوند. اپل همچنین می تواند یک مدل باریک (Slim) را در سری آیفون 17 به جای نسخه بزرگتر (Plus) معرفی کند.

همچنین گفته شده که سری آیفون 17 پرو از تراشه A19 Pro اپل استفاده می‌کند. به این ترتیب انتظار داریم که خانواده آیفون‌های ۲۰۲۵ شامل این محصولات می‌شود:

  • ۱- آیفون ۱۷
  • ۲- آیفون ۱۷ اسلیم
  • ۳- آیفون ۱۷ پرو
  • ۴- آیفون ۱۷ پرو مکس

سری آیفون ۱۷ چه مشخصاتی خواهند داشت؟

انتظار داریم مدل پایه iPhone 17 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی باشد در حالی که آیفون 17 اسلیم با پنل بزرگتر 6.6 اینچی عرضه می‌شود. آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس به ترتیب دارای پنل‌های 6.3 و 6.9 اینچی خواهند بود.

از نظر جنس بدنه گفته می‌شود که سه مدل آیفون 17، آیفون 17 اسلیم و آیفون 17 پرو همگی دارای طراحی آلومینیومی «پیچیده‌تر» خواهند بود.

با این حال تفاوت مدل پرو مکس با بقیه خانواده بیشتر خواهد شد. انتظار داریم که آیفون 17 پرو مکس از بدنه تیتانیومی و یک جزیره پویا کوچکتر بهره ببرد. برای کاهش اندازه سنسور Face ID، اپل می‌تواند از فناوری “metalens” برای سنسور مجاورت استفاده کند.

حافظه رم بیشتر و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی برای سری iPhone 17

آیفون 17 و آیفون 17 اسلیم اپل یکی از ۲ تراشه تراشه A18 یا A19 را به همراه 8 گیگابایت حافظه رم ارائه می‌کنند. در مقابل آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس از تراشه A19 Pro در کنار 12 گیگابایت رم بهره می برند.

این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به مدل‌های فعلی آیفون خواهد بود. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس فعلی دارای 6 گیگابایت رم هستند، در حالی که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به 8 گیگابایت رم مجهز شده‌اند.

گفته می‌شود که هر چهار مدل آیفون 17 دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواهند بود. در حال حاضر، اپل دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را در سری آیفون 15 عرضه می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر سری iPhone 17 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)