حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف عرضه آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی S22 سامسونگ به دلیل باگ موجود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

چند روز پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S22 و S21 سامسونگ رسما عرضه شد. این به‌روزرسانی قابلیت‌های هوش‌مصنوعی Galaxy AI را به گوشی شما اضافه می‌کند. با این حال برای کاربران سری Galaxy S22 خبر خوبی نداریم. به تازگی شاهد توقف عرضه آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی S22 سامسونگ به دلیل باگ موجود هستیم.

توقف عرضه آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی S22

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ همزمان با سری گلکسی S24 رونمایی شد. تمرکز ویژه آن روی هوش‌مصنوعی است اما بهبودهای دیگری هم ارائه می‌کند. این به‌روزرسانی برای سری Galaxy S21 و S22 دو روز پیش در کره‌جنوبی منتشر شد. با این حال کمتر از ۲۴ ساعت پس از آن، عرضه برای سری S22 متوقف شده است.

Galaxy AI

دلیل این توقف عرضه مربوط به یک باگ می‌باشد. این باگ به عدم کارکرد صفحه قفل و صفحه لمسی (تاچ) سری گلکسی اس ۲۲ پس از آپدیت مربوط می‌شود.

کنترل همه‌جانبه کیفیت نهایی در عرضه به‌روزرسانی نرم افزاری، مطمئناً سخت است، اما تشخیص چیزی تا این حد واضح نباید چندان سخت باشد.

این مشکل هنوز در Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 رصد نشده است و بنابراین عرضه برای آن دیگر محصولات ادامه دارد. این باگ در سری گلکسی اس 21 نیز مشاهده شده بود اما قبل از عرضه برطرف شد و در حال حاضر آپدیت بدون مشکل برای این سری عرضه می‌شود.

در حالی که عملکرد سال‌های اخیر سامسونگ برای عرضه آپدیت سریع، ادامه‌دار و منسجم قابل تحسین است اما این عملکرد باعث نمی‌شود که چشم خود را روی این باگ‌ها ببندیم.

با این حال روی مثبت ماجرا این است که این باگ در عرضه محدود بازار کره‌جنوبی رصد شده و به احتمال زیادی آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی S22 در بازارهای دیگر چنین مشکلی نخواهد داشت.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت جدید خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)