حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید Nothing Phone (2a) دهم اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing

ماه گذشته میلادی بود که Nothing از گوشی میان‌رده خود در رنگ های سفید و مشکی رونمایی کرد. هم‌اکنون تاریخ رونمایی نسخه جدید Nothing Phone (2a) مشخص شده است. اما این نسخه جدید چه تفاوتی با مدل قبلی دارد؟ در ادامه به جزئیات این گزارش می‌پردازیم.

نسخه جدید Nothing Phone 2a یک گزینه آبی رنگ ویژه است؟

نسخه جدید Nothing Phone (2a) روز ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت ماه) در کشور هند رونمایی خواهد شد. تصویری از طراحی قاب پشتی این دستگاه از سوی Flipkart منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که طراحی این نسخه جدید مشابه مدل استاندارد خواهد بود.

در حال حاضر، Flipkart و Nothing هیچ‌کدام فاش نکرده‌اند که نسخه جدید Phone (2a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت. خوشبختانه تنها یک روز تا معرفی این مدل جدید باقی مانده و نیاز نیست زمان زیادی را منتظر بمانیم.

تصویر منتشر شد از سوی Flipkart

با وجود آنکه اطلاعات رسمی زیادی درباره نسخه جدید Nothing Phone (2a) منتشر نشده؛ اما برخی شایعات نشان می‌دهند که منظور از «نسخه جدید» همان رنگ جدید است. یک افشاگر اطلاعات با نام Technerd، پستی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت. وی ادعا می‌کند که این نسخه جدید یک گزینه آبی رنگ ویژه است.

رندر نسخه جدید ناتینگ فون 2a

این افشاگر اطلاعات همچنین رندری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد نسخه آبی رنگ ناتینگ فون 2a چه ظاهری خواهد داشت. البته ممکن است دستگاه واقعی، متفاوت از این رندر باشد. انتظار داریم که مشخصات نسخه جدید Nothing Phone 2a مشابه مدل قبل باشد.

احتمالا مشخصات نسخه جدید ناتینگ فون 2a تفاوتی با مدل قبلی نخواهد داشت

گوشی Nothing Phone 2a دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. تراشه مدیاتک Dimensity 7200 Pro وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. ناتینگ فون 2a با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران رسیده است.

باتری این گوشی میان‌رده ناتینگ، ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با رابط کاربری Nothing 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۴ به دست کاربران رسید. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL S5KG9 سامسونگ بهره‌مند بوده و دوربین اولتراواید نیز به سنسور JN1 سامسونگ مجهز شده است. Nothing Phone 2a از استاندارد IP54 بهره‌مند است.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

نظر شما چیست؟ آیا رنگ آبی ناتینگ فون 2a برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی