حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل درباره روش جدید خود برای نمایش تبلیغ در یوتیوب، بسیار هیجان‌زده است

نوشته

6 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل، مطالب ترنجی

اخیرا نرخ نارضایتی کاربران یوتیوب از میزان تبلیغات موجود در این نرم‌افزار محبوب، روندی افزایشی داشته است. اما گوگل بدون توجه به این قضیه در حال آزمایش روش جدیدی برای نمایش تبلیغات است.

به گفته‌ی androidauthority در آخرین گزارش درآمد آلفابت (شرکت مادر گوگل)، فیلیپ شیندلر خبر از نتایج مثبت آزمایش اخیر شرکت برای نمایش تبلیغات در یوتیوب داد.

شیندلر در این باره می‌گوید:

در چارک اول سال میلادی، ما شاهد بازخورد‌های بسیار خوبی درباره نمایش تبلیغات، حین توقف ویدئو در تلوزیون‌ها بودیم. این یک روش بدون مزاحمت برای نمایش تبلیغ به کاربران است

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که تبلیغات حین توقف ویدئو «منجر به تقویت برند شده‌اند» و «تبلیغ کنندگان را مشتاق به پرداخت مبالغ بالایی کرده است.»

گوگل درباره اجرایی کردن این ایده در یوتیوب، بسیار مصمم است!

از آنجایی که گوگل از این روش جدید بسیار راضی بنظر می‌رسد، انتظار داریم بعد از اتمام تست‌های شرکت روی آن، در مقیاس بزرگ‌تری مورد استفاده قرار بگیرد.

یوتیوب، اولین بار در سال گذشته به تصمیم خود درباره نمایش تبلیغات حین توقف ویدئو، اشاره کرد. در آن زمان آن‌ها مشغول تست کردن این ایده در برخی مناطق بودند و درباره نحوه نمایش آگهی‌ها گفتند:«هنگامی که ویدئو را متوقف می‌کنید، کادرش کوچک‌تر شده و در کنار آن تبلیغ به نمایش در می‌آيد.»

شیندلر سخنی از زمان عملیاتی شدن الگوی جدید تبلیغ یوتیوب به میان نیاورد. اما مطمئنیم که این تغییر ابتدا در تلوزیون‌های هوشمند مشاهده خواهد شد. ولی درباره ویژگی آگهی‌ها، از جمله مدت زمان و قابلیت رد کردن آن‌ها، اطلاعاتی نداریم. همچنین این موضوع که آیا گوگل این تبلیغات را در اپ موبایل خود نیز اجرا می‌کند یا نه، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما چیست؟ آیا یوتیوب در مسیر درستی قرار دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

از یه طرف برای تولیدکننده محتوا خوبه از یه طرف دهن ما بیننده ها رو سرویس می کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی