حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول دستی MSI Claw به لطف دو آپدیت مهم، تا ۴۴٪ در اجرای بازی‌ها بهتر شده است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | MSI، اینتل، مطالب ترنجی

کنسول دستی ام‌اس‌آی کلاو (MSI Claw) به تازگی یک آپدیت بایوس و جدید‌ترین نسخه درایور GPU اینتل را دریافت کرده که تاثیر چشم‌گیری در عملکرد دستگاه داشته است.

بروزرسانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مورد اشاره، عملکرد MSI Claw را تا ۴۴ درصد بهبود می‌دهند

کنسول دستی ام‌اس‌آی با قیمت بالایی عرضه شد از طرف برند‌هایی مانند ایسوس، لنوو و مهم‌تر از همه، «استیم» رقابت شدیدی تجربه کرد. کنسول‌های رقبا قیمت مناسب‌تری داشتند و در اجرای بازی‌ها عملکرد بهتری داشتند. اما ام‌اس‌آی نیز بیکار ننشسته و سعی دارد با ارائه یک آپدیت بایوس و کاهش قیمت، محصول خود را رقابتی‌تر کند. اینتل نیز به کمک این برند تایوانی آمده تا با بروزرسانی کردن درایور CPU و Arc iGPU کلاو، عملکرد دستگاه را بهبود ببخشد

به گزارش wccftech نسخه جدید بایوس (BIOS Ver. E1T41IMS.106) نام دارد و وظیفه آن رفع تعدادی باگ و ارتقاء عملکرد دستگاه حین اجرای بازی است. همچنین ام‌اس‌آی انجام این بروزرسانی را برای کاربران راحت‌تر کرده و برخلاف گذشته، نیازی به اتصال حافظه USB به دستگاه نیست. کاربران می‌توانند با دنبال کردن راهنمایی شرکت در این زمینه، آپدیت را به راحتی انجام دهند.

اینتل، پنجه MSI را تیز می‌کند!

درایور‌های جدید اینتل، در کنار نسخه جدید بایوس، بهبود هیجان انگیزی در Claw ایجاد کرده‌ است. از عناوین بازی‌ای که مهندسین MSI برای به نمایش گذاشتن تغییرات استفاده کرده‌اند، می‌توان به F1 2023، Helldivers 2، Diablo 4، Hogwarts Legacy و Forza Horizon 5 اشاره کرد. درصد بهبود عملکرد دستگاه را در اجرای این بازی‌ها در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

میزان پیشرفت دستگاه بعد از بروزرسانی

میزان پیشرفت دستگاه بعد از بروزرسانی

MSI Claw، جزء معدود کنسول‌های دستی مجهز به پردازنده اینتل است و این مسئله به خوبی توضیح می‌دهد که چرا تیم آبی تا این حد به آن توجه نشان می‌دهد. و از آن جایی که سری جدید پردازنده‌های اینتل که با پیشوند  Core Ultra عرضه می‌شوند به تازگی وارد بازار شده‌اند، مدتی زمان نیاز است تا عملکرد Claw به حد مطلوب خود برسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر