حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی احتمالا کمی ارزان‌تر از نسل قبل خواهد بود

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | سونی

پیش‌تر برای شما و در ترنجی نوشتیم که تاریخ معرفی سونی Xperia 1 VI برای ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ محتمل است. این پرچمدار جدید ژاپنی‌ها شاید در کنار تغییرات مثبت سخت‌افزار، قدم‌های خوبی هم در زمینه کاهش قیمت بردارد. گزارش جدید به ما می‌گوید که قیمت اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی احتمالا کمی ارزان‌تر از نسل قبل خواهد بود.

قیمت اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی

پیش‌تر در ترنجی برای شما نوشتیم که تغییراتی در طراحی ظاهری Xperia 1 VI سونی خواهیم داشت. برای مثال تغییر نسبت تصویر نمایشگر یکی از آن‌هاست. به تازگی نیز مشخص شده بود قاب دوربین نسل جدید کمی بزرگتر از نسل است.

همچنین احتمالا باید شاهد کنار گذاشته‌شدن پنل 4K از این پرچمدار سونی باشیم و رزلوشن +QHD را در محصول ۲۰۲۴ ژاپنی‌ها ببینیم. احتمالا این تصمیم می‌تواند روی کاهش قیمت نهایی نیز تاثیرگذار باشد.

ظاهراً در تایوان قیمت اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی کمی کمتر از مدل قبلی خود خواهد بود. نسل قبلی یعنی اکسپریا ۱ مارک ۵ با قیمت معادل 1288 دلار این کشور به فروش می‌رفت و حالا گفته می‌شود که نسل جدید با قیمت معادل 1224 دلار عرضه می‌شود.

رندر Xperia 1 VI سونی

رندر Xperia 1 VI سونی

این کاهش قیمت خیلی دراماتیک نیست اما بودنش بهتر از نبودنش است. همچنین در نظر داشته باشید که این گزارش عیررسمی مربوط به بازار تایوان بوده و مشخص نیست که راهبرد سونی برای دیگر بازارها به چه صورت باشد.

آنطور که پیداست ژاپنی‌ها کمی به رقابت بیشتر فکر می‌کنند و به مشخصات عمومی‌تر در کنار قیمت پایین‌تر، سعبی در ارائه گزینه قابل رقابت‌تر دارند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که قیمت بالای ۱۲۰۰ دلاری برای پرچمدار سونی می‌تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

هنوزم بالای ۱۲۰۰ دلار خیلیه – با این حال امیدوارم موفق بشه چون برند با سابقه اندرویدی خیلی باقی نمونده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)