حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ هرگز طرفدار سرعت شارژ فوق‌سریع در گوشی‌های هوشمند خود نبوده است و سریع‌ترین سرعت شارژ گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت به عدد 45 وات محدود می‌شود، حتی زمانی که دستگاه به 50 درصد ظرفیت باتری خود برسد، از این توان شارژ استفاده می‌شود. بااین‌حال، سامسونگ به‌تازگی شارژر جدیدی را معرفی کرده است که توان شارژ 50 واتی را ارائه می‌دهد. این شارژر که از دو پورت Type-C نیز بهره می‌برد، قیمت‌گذاری عجیبی داشته و با برچسب قیمتی 70 یورو به‌فروش می‌رسد.

شارژر جدید 50 واتی سامسونگ

سامسونگ آداپتور شارژ سریع 50 واتی با شماره مدل EP-T5020 خود را در برخی از کشورهای اروپایی عرضه کرده است. همان‌طور که اولین بار توسط Roland Quandt مشاهده شد، قیمت این شارژر 69.90 یورو است. این شارژر همچنین دارای دو پورت USB Type-C با شارژ سریع نیز می‌باشد که درگاه بالایی آن می‌تواند تا 50 وات سرعت شارژ سریع را زمانی که تنها یک دستگاه شارژ می‌شود، ارائه دهد.

شارژر جدید 50 واتی سامسونگ

شارژر جدید 50 واتی سامسونگ

هر دو پورت USB Type-C می‌توانند حداکثر سرعت شارژ 25 واتی را هنگامی‌که دو دستگاه به‌طور همزمان به شارژر متصل می‌شوند، ارائه دهند. بنابراین، می‌توانید دو گوشی هوشمند گلکسی را همزمان با توان 25 وات شارژ کنید. همچنین با استفاده از لپ‌تاپ گلکسی بوک می‌توانید تا 50 وات سرعت شارژ داشته باشید. این شارژر از پروتکل USD PD PPS پشتیبانی می‌کند.

شارژر جدید USB Type-C سامسونگ در بسیاری از کشورهای دیگر عرضه نشده است و امیدواریم به‌زودی به کشورهای دیگر نیز بیاید. سامسونگ یک شارژر قدرتمندتر به نام EP-T6530 سه پورت 65 واتی را نیز به‌فروش می‌رساند، اما تنها برای لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک درنظر گرفته شده است.

دیدگاه شما پیرامون شارژر جدید 50 واتی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی