حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری X به مادربرد جدید با ضخامت کمتر مجهز خواهد شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

به‌گفته منابع زنجیره تأمین به‌نقل از وب‌سایت تایوانی DigiTimes، اپل واچ سری X که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اولین نسل اپل واچ معرفی خواهد شد، به مادربرد جدید با ضخامت کمتر به‌لطف استفاده از مس با پوشش رزین مجهز می‌شود.

مادربرد جدید اپل واچ سری X

همان‌طور که از نام آن پیداست، مس پوشش داده‌شده با رزین یک لایه نازک از فویل مسی است که با یک رزین مانند اپوکسی پوشانده شده است. درحالی‌که استفاده از این ماده مزایای زیادی را برای برد منطقی اپل واچ آینده ارائه می‌دهد، مانند دوام و مقاومت در برابر آب بهبودیافته، یک مزیت کلیدی این است که امکان استفاده از برد منطقی نازک‌تر را فراهم می‌کند که به‌نوبه خود فضای داخلی اضافی را برای سایر اجزا و سنسورهای اپل واچ فراهم می‌کند.

هر فضای اضافی که می‌تواند در اپل واچ آزاد شود، بسیار ارزشمند است، زیرا اپل همچنان به افزودن ویژگی‌های سلامتی به دستگاه ادامه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، شایعه شده است که مدل‌های بعدی اپل واچ که اواخر امسال عرضه می‌شوند، دارای قابلیت سنجش فشارخون هستند و طبق گزارش‌ها، اپل درحال کار بر روی قابلیت سنجش قندخون به‌عنوان یک پروژه طولانی‌مدت است.

مادربرد جدید اپل واچ سری X

مادربرد جدید اپل واچ سری X

هنوز در مورد سری بعدی اپل واچ ابهاماتی نیز وجود دارد، زیرا مشخص نیست که آیا اپل واچ X بازطراحی‌شده امسال عرضه خواهد شد یا سال آینده. علاوه‌بر این، شایعه شده بود که ممکن است اپل واچ اولترا 3 در سال جاری عرضه شوند. اگر اپل به چرخه به‌روزرسانی دو ساله برای اپل واچ SE جدید پایبند باشد، احتمالاً این مدل نیز امسال ارائه خواهد شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تأمین اپل، سال گذشته بیان داشت که مدل‌های آیفون 17 پرو نیز ممکن است سال آینده از مس با پوشش رزین برای برد منطقی خود استفاده کنند، بنابراین این تغییری خواهد بود که ممکن است در چند سال آینده به چندین دستگاه در خط تولید اپل گسترش یابد.

نظر شما درباره مادربرد جدید اپل واچ سری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی